Hee meiden, ik heb niet zoveel schrijfervaring maar wel een heleboel inspiratie dus ik wilde dit eens proberen. Het verhaal is voornamelijk op mijn eigen leven gebaseerd.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Het begon allemaal begin juli. We zaten bij een pizzeria, die deel uitmaakte van een groot restaurant, pizza te eten. We waren op Schiphol, klaar om Spanje onveilig te gaan maken. ‘Ik heb er zo’n zin in Chloë!’ Zei Manouk nog eens. Ik glimlachte en nam een hap van mijn kaaspizza met dunne bodem, zoals de Italiaan achter de balie het mooi zei, en mompelde vervolgens iets dat moest lijken op ‘ik ook’. Hier hadden we weken, wat zeg ik, maanden naar uit gekeken. Twee weken met zijn tweeën naar Spanje. Feesten, zon, zee, strand & vooral jongens. We waren beiden toe aan wat feesten en flirten. We konden niet wachten tot het avontuur zou gaan beginnen. Nadat we beiden onze pizza’s ophadden, werd er omgeroepen dat de gate was geopend. We pakten snel onze spullen en volgde de bordjes die ons de weg wezen, klaar voor een onvergetelijke vakantie.