[verhaal] A L I A S

A L I A S

01 || Luxuria ||
❝ Ik laat mijn lippen langs haar kille hals schrijden, bespeel haar met mijn knokige vingers, hul me in de zoete walm van haar parfum. Even verbloemt haar kus mijn bittere verlangen naar meer, tikt de gehavende klok aan de muur moeizaam de seconden voorbij, en ben ik verloren in de stilte.
Helaas, het moment is maar voor korte duur. ❞

Het eerste wat ik dacht toen ik zag dat je een topic opende: NIRV WAAR WAS JE AL DIE TIJD?!?!!? (ja echt waar, ik heb je wel stiekem een beetje gemist. Dus nu niet meer weg gaan.)

Maar ik volg
want ik ben erg nieuwsgierig :grinning: :grinning:

Love it, klinkt al heel goed! Ik volg :slightly_smiling_face:

IK HEB JOU OOK GEMIST!!! AAH SORRY NIET SLAAN OKE, IK GA NIET WEG.
Ik heb iedereen in de schrijverskring heel erg gemist - te erg voor woorden. Het was gewoon heel erg rommelig, ja. En ik mis het schrijven zo erg miep. Ik ben gewoon een deel van mezelf verloren - kan het srs niet anders verwoorden. Dus hier een poging altho mijn schrijversskills echt falen (ja het is een woord, schrijversskills)

aahw nirvje :sob::muscle: Ik ben in ieder geval blij dat je er nu weer bent, en nee je bent geen deel van jezelf verloren. Je bent nog steeds wie je bent, want ik vind je nog even lief en leuk en gezellig. (trouwens zonder het schrijven en zonder de schrijfkring etc. (als het hier deels over ging) ben je ook nog steeds wie je bent, nu kan je dat alleen maar weer oppakken en weer verenigen met wat je lief had, zoals schrijven dus<3)

Bedankt Perronita ^^.
En das lief van je Dodo :'D

Oké meestal volg ik geen verhalen op Girlscene, maar deze spreekt me tot nu toe wel aan, dus ik ga dit eens volgen.

Ik volg ^^