[VERHAAL] 50 rode rozen

“Desley!” schreeuwt Samantha, die haar vriend een dure juwelier in ziet lopen, ze rent naar hem toe. “Pffh, jij rent snel, schattie”, puft Samantha die haar armen om zijn hals slaat. Hij kijkt geschrokken achteruit. “Hee Sam, jij bent het…”, zegt Desley grinninkend maar verrast. “Haha, surprise!” zegt ze, terwijl ze hem een knuffel geeft. Desley dijnst achteruit. “Wat is er?” zegt Samantha teleurgesteld. “Niks eh… ik voel me niet zo lekker”, liegt Desley. “Wat doe je eigenlijk in de stad?” Desley kijkt haar geschrokken aan, zo hoe je kijkt als je je betrapt voelt. “Gewoon, hetzelfde als jou; winkelen!” zegt Samantha vaag. Wat is dat nou weer voor vraag, denkt Samantha, maar ze stort zich er veder niet meer op. “Ik ging net een eh, cadeau voor me ma kopen, ze is vandaag jarig. Ze geeft vandaag een feestje met familie en vrienden, echt balen!” zegt Desley die met zijn hand door zijn haren strijkt, wat hij altijd doet als hij nerveus is. “Ik dacht dat je moeder 4 mei jarig was?” vraagt Samantha, die het maar raar vindt. “Nee, dan is mijn broertje jarig, dat weet je toch?” zegt Desley, Samantha strak aankijkend. “Ohja, vergeten!” zegt Samantha snel, om ervan af te zijn. “Nou, ik moet weer gaan, zie ik je morgen op school weer? Doei”, zegt Desley vlug, zonder kus, zonder knuffel, zonder andwoordt.

Doorgaan?

Zal ik doorgaan of niet? :blush:

verderr. (:
ikvind hetwel spannend.

“Ga je vanavond nog naar Desley toe, Sam?” vraagt haar moeder die aan de keukentafel zit. “Ja, ik denk het wel. Zijn moeder is jarig en geeft een feestje vanavond, ik kom misschien ook wel, als verassing voor Des, of zal ik dat niet doen?” vraagt Samantha onzeker. “Tuurlijk moet je dat doen! Kan je meteen zijn familie beter leren kennen, nooit mis, toch?”, zegt haar moeder. “Je hebt gelijk, mams. Ik ga gewoon!” zegt Samantha stralend, die het rare gedrag van haar vriend vanmiddag al een beetje vergeten was. “Just go for it!” lacht haar moeder. Samantha lacht mee, haar moeder ook, met haar rare uitspraken. “Hup, hup, klaar maken en gaan!” roept haar moeder enthousiast door de keuken en geeft haar een zetje, richting haar kamer toe.

Jaaaaaa verder:D