[verhaal] 34

Hoi meiden,

Ik heb een grote passie voor schrijven en ik wil daar dan ook graag iets mee doen. Het leek mij heel leuk om hier een verhaal te maken, bijvoorbeeld elke week een hoofdstuk.

Waar gaat het verhaal over?
Het verhaal gaat over Luna, een meisje die graag model wil worden en zich inschrijft bij een modellenbureau. Wanneer ze voor haar eerste casting opgeroepen wordt, krijgt ze te horen dat ze veel te zwaar is met haar maatje 38. Luna’s moeder vindt dit belachelijk en verbiedt haar dochter door te gaan met werk zoeken in het modellenwereldje. Maar Luna besluit iets heel anders: haar gewicht terugbrengen naar de beruchte maat: 34. Zo brengt ze haar relatie met haar moeder in gevaar, maar ook nog iets heel anders: haar eigen leven.

Mocht het jullie leuk lijken dit verhaal te lezen, laat het me weten. Ik zal zo snel mogelijk het eerste hoofdstuk online zetten. :slightly_smiling_face:

Liefs,
Jaimy

Een beetje cliché, maar je kunt me nog verrassen :wink:

Het idee klinkt leuk, maar het is wel een verhaal wat makkelijk clichés gaat bevatten, dus ik ben benieuwd of je er een originele draai aan kan geven :slightly_smiling_face:.