Verhaal: 16 maar toch

Lana is een meisje van 16 dat zich snel in de problemen werkt.
Ze heeft problemen thuis en op school.
De enige die ze nog heeft is Susanne haar beste vriendin, Nouja beste vriendin? Als ze op haar verjaardag komt Hoort ze iets wat niet waar is. Na een lange ruzie heeft Lana helemaal niemand meer, Tot ze hem tegen komt die heel haar verleden weet en haar niet met rust laat, Wat wil hij van haar?

--------------------------------------------------------------------------------

“gefeliciteerd.” duw haar drie kussen op haar wangen en loop naar binnen.
“jij was helemaal niet uitgenodigd!” Schreeuwt ze zowat in mijn oren.
Wat hoorde ik nu? Mijn beste vriendin die me niet heeft uitgenodigd.
“Maar we zijn toch beste vriendinnen?” huil ik bijna.
Geschrokken kijkt ze me aan.
“jij en ik? Beste vriendinnen? Hoe durf je! We WAREN beste vriendinnen, Na wat jij over mij hebt lopen lúllen, Jij denkt toch niet dat ik met jou nu nog beste vriendinnen wil zijn?”
Lúllen? Wat heb ik over haar gezegd?
“wat heb ik over jou gezegd? Hallo denk je echt dat ik over mijn beste vriendin ga praten?”
En ik pink nu toch echt wel een traan weg.
“Maar Lana Dat zei Dieke toch!”
“Dieke? Die… Die… die moet mij niet, Ik heb alleen tegen haar gezegd dat ik het jammer vond dat jij niet mee naar de Bios wou.”
Ze kijkt me aan.
“M…. Maar tegen mij zei ze dat jij zei dat je blij was dat ik niet mee naar de bios ging.”
Even kijken we elkaar aan.
Ik slaak een diepe zucht en loop weg “ ik dacht dat je me wel zou geloven.” Zei ik over mijn schouder heen en rende zo snel als ik kon weg.
“Lana .,”hoor ik nog achter me maar ren gewoon door.
Ik ren harder en harder waar ik heen ga weet ik niet, Als ik maar weg uit deze buurt ben, weg uit deze stad, weg uit dit land, Weg van de wereld. ‘wat moet ik hier nog niemand moet mij.” Schreeuw ik onder het rennen door, Mensen kijken me aan, mensen lachen me uit, maar het kan me niets schelen.

Let op je spelling, leestekens, en hoofdletters. Dan zal het vast een leuk verhaal zijn, en een zin klopt niet, en haal de verleden tijd en de tegenwoordige tijd niet door elkaar. Zo nou ben je van me af :kissing:

Gebruik alsjeblieft HOOFDLETTERS in het begin van de zin!

Ik haal niet echt VT en TT door elkaar hoor, Als iemand het in het verleden zij ja dan.

Een mens kan ook fouten maken!

'Gefeliciteerd.” Ik duw haar drie kussen op haar wangen en loop naar binnen. “Jij was helemaal niet uitgenodigd!” schreeuwt ze zowat in mijn oren. Wat hoorde ik nu? Mijn beste vriendin die me niet heeft uitgenodigd? “Maar we zijn toch beste vriendinnen?” huil ik bijna. Geschrokken kijkt ze me aan. “jij en ik? Beste vriendinnen? Hoe durf je! We WAREN beste vriendinnen, na wat jij over mij hebt lopen lúllen, jij denkt toch niet dat ik met jou nu nog beste vriendinnen wil zijn?” Lúllen? Wat heb ik over haar gezegd? “Wat heb ik over jou gezegd? Hallo denk je echt dat ik over mijn beste vriendin ga praten?” Ik pink nu toch echt wel een traan weg. “Maar Lana, dat zei Dieke toch!” “Dieke? Die… Die… die moet mij niet, Ik heb alleen tegen haar gezegd dat ik het jammer vond dat jij niet mee naar de Bios wou.” Ze kijkt me aan. “M…. Maar tegen mij zei ze dat jij zei dat je blij was dat ik niet mee naar de bios ging.” Even kijken we elkaar aan. Ik slaak een diepe zucht en loop weg “ Ik dacht dat je me wel zou geloven.” zei ik over mijn schouder heen en rende zo snel als ik kon weg. “Lana .,”hoor ik nog achter me maar ik ren gewoon door. Ik ren harder en harder. Waar ik heen ga weet ik niet, als ik maar weg uit deze buurt ben, weg uit deze stad, weg uit dit land, weg van de wereld. ‘Wat moet ik hier nog, niemand moet mij.” schreeuw ik onder het rennen door. Mensen kijken me aan, mensen lachen me uit, maar het kan me niets schelen.

hup, dit is wat beter en makkelijker leesbaar lijkt me. En het is beter tips te krijgen en het te verbeteren, dan dat niemand je verhaal wilt lezen omdat het slecht getypt is.

Dit is inderdaad veel makkelijker!

'jij was helemaal niet uitgenodigd!' [b]Schreeuwt[/b] ze zowat in mijn oren. Wat[b] hoorde[/b] ik nu? Mijn beste vriendin die me niet heeft uitgenodigd.
nu niet zeggen dat je vt en tt niet door elkaar haalt..

Kan jij niet tegen kritiek ofzo?
Ze zegt het alleen maar om jouw verhaal beter te maken hoor.
Als je alleen maar lovende reacties verwacht op zo’n klein stukje tekst, moet je hier niet posten.
That’s it.

zei …
maar ik sluit me aan bij de rest aan qua verbeter punten (:

Als je zo doorgaat met schrijven, mag je van mij ophouden.

Je haalt wel het t.t en v.t door elkaar en het was alleen maar een tip :flushed:

mij boeien al die leestekens en al die shit niet als ik maar weet wat der staat :wink: ik zeg VERDER:A

xoxo

je kan niet zo goed tegen TIPS hé meissie.

als ze wil schrijven, laat haar dan lekker schrijven.

Lees het dan niet als het het niet leuk vind.

VERDER

idem

Woow dit is echt niet lekker om te lezen
het loopt gewoon niet lekker
en het lijkt ook alsof je midden in een verhaal begint zeg maar
dus het gebeurt meteen snap je,
erg irritant

Mensen mensen.
Rustig maar.
Ik ga niet mere verder hier niet.
op een ander spel zijn ze helenmaal weg van dit verhaal en krijg ik ook tips en zeg hetzelfde.
Ik heb geleerd dat je altijd je mening terug mag hebben!
Dus laat me dan toch lekker!

JA IK KAN TEGEN KRITIEK MAAR IK KAN ER NIET TEGEN DAT IEDEREEN ZIG TEGEN MIJ OPSPELT

Chillax :pensive: