[verhaal] 15 jaar te veel

Anna liep hyperactief door de winkel. Haar geluk kon niet op, want sommige t-shirts waren afgeprijsd. Ze was van het ene rek naar het andere rek gehold om toch maar het juiste en goedkoopste eruit te halen. Al zou ze het uit iemands handen moeten sleuren. Na een tijdje rond te lopen als een kip zonder kop pakte ze er enkele t-shirts uit en snelwandelde naar de pashokjes waar enkele meisjes nogal boos voor zich uit zaten te staren. Ze had nog niet gezien hoe lang de rij was. Wat moest ze nu doen? Ze hield de t-shirts even voor haar terwijl ze in de spiegel poseerde.“Deze zal wel goed zijn” dacht ze. Ze legde in een haast de andere t-shirts terug en liep naar de kassa. Daar viel het gelukkig wel mee. De vrouw aan de kassa keek vermoeid om zich heen. Gelukkig had zij geen vakantiejob moeten doen deze vakantie. Enkele klasgenoten hadden ook in een winkel moeten staan of in een fabriek moeten werken. Maar zij was thuis gebleven of gaan zwemmen. En nu het schooljaar bijna weer begon had ze wel enkele nieuwe kleren nodig. Ze was stil in haarzelf aan het lachen en toen hoorde ze iemand roepen “Haay Anna.”

Een woord :

SPATIES !

Je bedoelt zeker enters :] ?

Ik wil wel verder lezen want het is goed geschreven, nu nog weten of het verhaal leuk is.

Spaties…Enters :stuck_out_tongue:
Maar ja ik bedoel Enters. :ok_woman:

jaa, verder :wink:
misschien is een samenvattig of inleiding handig?

Nah ik vind het niet echt goed geschreven, en idd, enters svp.

Anna keek onrustig om. Daar stond Louis met enkele zakken van dure merken.
"Wat doe jij hier"vroeg Anna.
“Zoals de meeste mensen shoppen, met mijn moeder”
Anna moest even lachen.
“En? zin in school”
Het leek even of louis wou beginnen schreeuwen.
“Wat denk je.”
Louis had vorig jaar in Anna’s klas gezeten. Hij was klein en had veel krullen. Hij was schattig, en onvolwassen.
Terwijl Anna haar zak wou pakken, voelde ze haar gsm trillen in haar broekzak.
"Dag mam, ja binnen 2 uur ben ik thuis, oke.
Toen ze dat zei draaide ze even met haar ogen dat Louis in lachen uitbarste.
“Nouja ik zie je nog wel, en veel succes” knipoogde Louis.
“Jij ook” ze wuifde hem nog even na en sleurde dan al haar zakken mee door de massa mensen.

Leuk! Ga maar verder !

geweldig!x

Anna zag Louis nog achter z’n moeder hollen.
Ze haalde haar mp3 uit haar rugzak en drukte op de playknop.
Door haar oortjes klonk lady Gaga, volgens Anna de grootste popster ooit.
Spontaan begon ze te lachen en in haarzelf mee te zingen.
Ze begon lichtjes met haar lichaam te schudden, aan de gezichten te zien van anderen leek het net of ze gebeten was door een vreemd beest.
Ze nam haar fiets, probeerde de sleutel in het slot te steken.
Ze wou zo snel mogelijk naar huis om haar t-shirt aan te trekken.
Anna keek nog even of ze wel de juiste fiets vasthad want haar slot weigerde dienst.
Ze forceerde de sleutel zodanig dat hij afkraakte.
Daar stond ze dan, alleen, met een nieuwe, kapotte fiets.
Het leek haar vandaag niet mee te vallen.
Ze nam haar gsm, en belde naar haar moeder.
Die vervelende tuut-toon bleef maar aanslaan.
Haar moeder zat vast op haar werk, en had nu geen tijd om op te nemen.
Ze sprak een berichtje in op haar voicemail en vertrok tegen haar zin te voet naar huis.

nieuwe lezer! leuk!

up