Verhaal: 1 nacht met jou, mijn hele leven met haar..

Hey! Dit is mijn 2e verhaal hier op girlscene (mijn andere verhaal: Psychisch,Psychose paniek…en ik kwam uit bij jou)

Dit verhaal gaat over Aafke, een meisje van 17 die na een avondje stappen met een jongen in bed beland en daar alle gevolgen van moet inzien…
Ik schrijf een klein stukje en dan moeten jullie maar zeggen of ik verder moet gaan of niet?
-------------------------------
1.
Ik zat in mijn bed, mijn kille ongezellige ziekenhuis bed. Mijn moeder kwam binnen met een kopje soep. ‘Hier…’ zei ze en overhandigde het. Ik glimlachte haar toe. Ik zou haar zoveel willen zeggen,vertellen en vragen maar ik kon het niet… Nu nog niet… Ze legde iets op mijn bed. Een pakje, het was plat. Ik maakte het open en keek haar aan. Het was een boek, een onbeschreven boek, en het was mooi. Lichtgrijs met donkergrijze bloemetjes. Vragend keek ik nu, naar mijn moeder. ‘Schrijf het op kindje…’ zei ze zacht en ze glimlachte. Op dat moment hield ik zoveel van haar. Ze stond op en drukte een kus op mijn voorhoofd. Bij de deur zei ze: ‘Tot morgen’ En toen viel de deur dicht. Het bezoek uur was weer over.

Nu zit ik ook in bed. In mijn eigen bed dit keer, en ik hoor Silke pruttelgeluidjes maken in haar wiegje. Ik moet nog erg rustig aan doen. Ik pak mijn boek en blijf er een poosje naar kijken. Dan raak ik het voor het eerst aan, mijn handen pakken de kaft vast en slaan die om. Vele lege blaadjes krijg ik te zien.
Ik pak een pen, en begin te schrijven…
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lijkt me een leuk verhaal, origineel onderwerp! Mooi beschreven. Gauw verder!X

verder!:smiley:

verdeer!!

Verder!

Meeer

Verdorrrr

Okeey, mijn comp was stuk maar nu ga ik weer verder!
--------------------------------------------------------------------
Ik pak een pen, en begin te schrijven…

15-04-'08
Ik zou die avond uitgaan met mijn beste vriendin,Ellis. Had ik dat maar nooit gedaan… Ik weet nu nog precies wat ik aanhad… Een blauw jurkje,grijze legging en laarsjes met een zilveren lange ketting.
eenmaal in de club ging ik los. Ik hield van dansen! Na een drankje of twee kwam ik nog wat losser. Opeens voelde ik 2 handen op mijn heupen,er danste dus een jongen met me…
Nieuwsgierig draaide ik me even naar hem om. Een jongen met blond piekhaar, bruine ogen,sproetjes en een adembenemde lach was met wie ik danste. Inwendig huppelde ik nu over een groene vlakte, de lucht zo blauw en vogels fluitend.
Na 2 nummers liepen we naar de bar en ik kwam zijn naam te weten. Jame heette hij. In mijn buik kriebelde het, hij was echt leuk!
Ik dronk nog een biertje en toen wilde ik wel wat sterkers. Met een Malibu in mijn hand werd het nog gezelliger en zo kwamen we de avond door, uur na uur. We dansten, lachten,waren aangeschoten en glimlachten naar elkaar. Op een gegeven moment zoende hij mij. Ik zoende maar wat graag terug en voelde me zó gelukkig.
Na afloop bracht hij me thuis. Toen ik voor de deur stond merkte ik dat ik mijn sleutel vergeten was,en mijn ouders sliepen al. Hij stelde voor dat ik bij hem mocht blijven slapen. Normaal zou ik daar goed over nagedacht hebben maar door de sterke invloed (alcohol en liefde maken je roekeloos) dacht ik verder niet na en stemde in met een lachje rond mijn mond.
Stom stommer stomst!

-------------------------------
niet zo lang maar het moet spannend blijven xD

Meer!!!

Verder, joh!!

verder!

meeeeer

Meerr

LEEEEUK! verder

Verder, heel leuk geschreven!

Verder.

More please