vergeten

een jongen waar ik een tijd lang verliefd op ben geweest heeft nu iets met mijn beste vriendin. Nou, dat is een heel verhaal. Ik heb het contact met die jongen én met mijn vriendin verbroken. Dat wil zeggen dat ze gewoon niet meer spreek. Ik heb ze dus wel gewoon op msn en hyves. Maar telkens als ik dus op msn en hyves ben zie ik in hun msn namen hartjes en loveyou en dat vind ik dus behoorlijk kut. En ook op hyves helemaal houvanje enzo.
En die jongen heeft me dus verschrikkelijk gebruikt, en mijn vriendin blijkt dus ook nooit aan me gedacht te hebben.

Hoe kan ik ze vergeten, die jongen zit bij mij op school en iedereen denkt dat wij wat hebben dus moet ik straks natuurlijk weer helemaal gaan vertellen wat er werkelijk is gebeurt en door telkens aan die twee te denken heb ik he gevoel dat ik langzaam kapot ga.

Ik wil gewoon dat ik er nooit meer aan denk, dat het voor mij iets is dat nooit is gebeurd. Wat moet ik doen?

-Ik hoop dat je het begrijpt, want waarschijnelijk komt dat allemaal nog al vaag over.

Ik begrijp het wel bijna helemaal volgens mij. Is die vriendin van je een vriendin die bij je in de klas zit die je elke dag spreekt? want zoniet kan je gewoon een tijdje afstand van haar nemen, zoals je nu dus al doet, en ook van die jongen, om eroverheen te komen. Niet teveel al die lieve boodschappen die hun naar elkaar schrijven gaan lezen of bekijken, daar word je alleen maar meer depri van.

dat het iets wordt waar je nooit meer aan denkt dat kan denk ik nooit, je kan je geheugen niet wissen. maar je moet er wel overheen proberen te komen. Ik heb ook een jongen een heel lange tijd leuk gevonden en toen had die ineens met iemand anders, dat is al weer een hele lange tijd geleden, maar ik voel me bij die jongen nog steeds anders dan bij andere jongens (niet dat ik nog verliefd op hem ben, maar hij heeft nog steeds iets speciaals)

ja idd je kan je geheugen niet wissen, maar je kan er wel overheen komen. Dat kan kort of heel lang duren, dat ligt een beetje aan de persoon. Bij mij duurt dat bijvoorbeeld altijd heel lang, om er helemaal overheen te komen

Misschien moet je hun dan ook maar van je MSNlijst en Hyves afhalen, zodat je die berichten niet ziet… dat helpt denk ik al een stukje…
Verder weet ik niet echt iets… veel sterkte!
xx

Ik heb dat verhaal van jou een beetje gevolgd. Met die vriendin en die jongen. Ik denk dat het binnen de kortste keren uit is met die vriendin van je en dan komt hij weer bij jou slijmen. Ik vind het allemaal namelijk maar vreselijk nep van hem en die zogenaamde ‘vriendin’. Laat ze lekker stikken dus. Beide. OOK de jongen dus.

Ik probeer je geen hoop aan te praten, maar dit is wat ik denk.

Ik weet ook zeker dat hun relatie binnenkort stopt, want toen die jongen me vertelde dat hij iets met haar had zei hij gelijk dat hij het weer wilde uitmaken omdat ze alweer met een jongen aan het flirten was. Maar dat is uiteindelijk niet gebeurt.

hem toch proberen te vergeten ook al denk je misschien dat dat nog lang gaat duren.
& hem en haar idd van hyves of msn verwijderen als je er niet tege kan.
en als het uitgaat tussen hen niet toch terug willen bij die jongen.

dankjewel allemaal <3

Idd wat Leannen zegt, denk ik precies zo over. Had je verhaal ook beetje gevolgd. Ze zyn jou niet waard, allebei niet! Die jongen is een player en je “vriendin” is niet hoe een vriendin moet zyn. Je bent (hoe ongeloofwaardig het nu misschien nog voor je klinkt) beter af zonder hun twee :slightly_smiling_face: