vergeten..

heeei,
ik en nnog een meisje vinden dezelfde jongen leuk. Ik vind hem hartstikke leuk maar hij zit altijd met dat andere meisje te whatsappen, maar in het echt negeren ze elkaar gewoon. Ik zit bij hem in de klas en doe heel veel met hem samen, en volgens mij vind hij het gewoon leuk om dat samen met mij te doen. Soms heb ik het gevoel dat hij ons allebei leuk vind. Vandaag kwam ik erachter dat dat andere meisje veel problemen heeft thuis, en met haar vriende . Zij heeft een vriendje nodig, meer dan ik en ze is helemaal verliefd op die ene jongen. Ik wil aardig tegen die jongen blijven doen maar ik wil hem gewoon uit mn hoofd zetten, mijn schoolwerk, mijn vriendinnen en alles lijdt eronder omdat ik hier zoveel over zit te piekeren. Ik wil niet meer verliefd op hem zijn maar ik blijf hem elke dag zien en ik wil aardig blijven doen , hij kan er immers niks aan doen dat ik hem leuk vind. PLEEEAAAASSEE HELP ME :flushed:
xxxxxxxxxxxxxxx

laaat maar , ze hebben met elkaar :frowning_face: ik zit nu jankend op me bed

sterkte ermee!
remember het komt altijd goed!

:sob::muscle:

Nu wil ik hem echt snel vergeten

HEEEELPPP!!!

Ik heb ooit gelezen dat je al zijn slechte eigenschappen op de muur moet hangen en er elke dag naar moet kijken :’)

Helpt allemaal niet, hij doet normaal tegen me op school en in me achterhoofd heb ik het gevoel dat hij mij oook een klein beetje leuk vind, en hij negeert het meisje waar hij mee heeft hard op school maar hij verteld soms dat ze hartstikke leuke gesprekken op whatsapp hebben

Ohh bij mij werkte het wel toen ik iemand leuk vond die al verkering had :cold_sweat:

pfff het is nu al bijna 2 weken verder en ik vergeet hem echt niet ik vind hem aleen nog maar leuker en leuker heeelppp

Heeft tijd nodig. kan soms heel lang duren vooral als je elkaar vaak ziet…

Sterkte, meid!

Sterkte , ik heb hetzelfde probleem maar gelukkig is het ander meisje hem gaan opgeven omdat ze weet dat ik hem leuk vind . En misschiena ls het uit is kan jij nog altijd iets beginnen met hem hé :wink: xx

Heel hard maar hij koos niet voor jou op dat moment
Laat ze maar met rust meid das het beste voor je
Zoek afleiding met vrienden en ga pas weer met hem om
Als je er zeker van bent dat je gewoon vrienden met hem kan zijn

okee dankjullie wel ik zal het proberen ik wil jullie niet meer met mijn gezeur aanhangen, hoe sluit je een topic?

Hee allemaal,
Ik zit met een huge problem. Op mijn verjaardag heeft een jongen waar ik heel veel mee whatappte tegen mij gezegd dat hij me leuk vind. Ik had al langer een chruch op hem dus we kregen iets. Bijna iedere avond whatappte we minstens een uur. Hij was echt mega lief enzo. Ik kon hem echt alles vertellen en hij mij ook. We hadden het alleen nog even stil gehouden in de klas om rottige opmerkingen te voorkomen. Op een avond hadden we tot half 2 weer liggen te praten. Maar de dag erna zegt hij dat hij me niet wilde kwetsen maar dat hij me soms leuk vond dit was dus niet altijd. ik baalde dus echt want ik was mega verliefd. we hadden dan wel pas 2 weken ofzo maar toch vond ik het mega gezellig. Alleen nu komt het probleem hij heeft me mega gekwetst dus ja ik probeer over hem heen te komen. maar nu loopt hij op school de hele tijd achter me aan, wacht op me dat we samen lopen, komt bij me staan, kijkt in de klas de hele tijd naar mij en stuurt me achter ieder Wh’app bericht een “x”. ik word echt gek van de gemixte tekens die hij mij geeft. We hebben nog nooit gezoend of afgesproken maar wel veel contact gehad. dus wat moet ik nu doe???
Het spijt me voor dit hele verhaal maar ik hoop dat iemand me het uit kan leggen. Ik wil hem heel gewoon uit mijn hoofd zetten maar dat lukt me niet. XXX