Ik heb een beetje een probleem met mezelf.
Het is namelijk zo, vandaag had ik met een groep mensen die ik niet heel goed kende een etentje en ik verwachtte dat ik vroeg thuis zou zijn want ik verheugde me al helemaal op een lekkere avond alleen thuis. Toen duurde alles alleen heel erg lang en ik raakte zeer ongeduldig, het gevolg was dat ik de hele avond in een slecht zin was. Ik raakte opgefokt had geen zin meer en deed niet meer echt mee in het gesprek. Ik glimlachte alleen nog een beetje. Toen iedereen het eindelijk op had ben ik ook gelijk weg gegaan en heb betaald en ben voor de rest uit weggegaan. Ik was zo moe en had het helemaal gehad.
Het komt er dus eigenlijk op neer dat als ik ergens me op verheugd heb en hier komt onverwacht verandering in, dat ik moeilijk een knop om kan zetten om me nog op de onverwachte verandering te concentreren en daaraan deel te nemen.
Ik kan niet meer genieten van de dingen om me heen en wil dat het zo snel mogelijk voorbij is, en ben dan ook niet meer echt de meest gezelligste persoon.
Hebben jullie hier wel eens last van en hebben jullie tips om toch die knop om te kunnen zetten?