vergeten of verder gaan?

Haii iedereen!

Ik heb echt een mega groot probleem…

Ik heb namelijk een halfjaar geleden een super leuke jongen leren kennen via internet. Alleen een probleem, hij woont in Brazilie… Ik kom wel vaker in Brazilie omdat er famillie van me woont, hij woont alleen super verweg (ongeveer 14 uur rijden) van het huis van mijn famillie af dus dat gaat niet echt. (Ik heb hem ook nog nooit echt ontmoet)

Vroeger dacht ik altijd dat het bullshit was als mensen elkaar via internet leerden en dan op elkaar verliefd kunnen worden, maar nu heb ik het zelf en het is echt super vervelend. Ik vertrouw hem wel, we msnen vaak, schrijven, mailen en bellen elkaar afentoe, en heeeeeel misschien komt hij volgend jaar naar nederland.

Wat moet ik nu doen? We vinden elkaar leuk maar ik zou hem (bijna) nooit zien. Moet ik het opgeven of doorgaan? Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt!

xx

In jouw plaats zou ik vergeten. Maar het is en blijft jouw keuze.

vergeten…
de afstand is veeel te groot…

Vergeten. Je ziet 'm bijna nooit.

vergeten ja. maar als gewoon (internet-)vrienden; waarom niet?!

Vergeten denk ik…
Maar als hij echt naar Nederland komt, zal het wel moeilijk worden.

Vergeten is denk ik het beste.

Heb hetzelfde gehad ( maar wel met een jongen uit NL, maar het bleef onmogelijk). Ik heb hem wel gezien enzo maar uiteindelijk hebben we elkaar moeten loslaten. Een relatie is meer dan ‘elkaar leuk vinden’. Als hij naar jou toe komt, je wordt stapelverliefd en je moet hem dàn loslaten, dat is echt verschrikkelijk. Neem het van me aan. Het gaat pijn doen en raar zijn maar verder gaan is het beste.

als je echt heel verliefd op hem bent is het wel heel moeilijk om hem te vergeten. Maar je moet wel in je achterhoofd houden dat brazielie wel echt heel erg ver is. En dat je elkaar dan idd (bijna) nooit zult zien. Als jij zelf denkt dat je met dat idee kan leven, kun je er natuurlijk voor gaan. Maar die keuze is aan jou. Ik zou het zelf niet kunnen denk ik.

, heel erg bedankt voor jullie reacties :ok_woman: