vergelijken

vergelijk je jezelf ook steeds met het meisje dat met je crush heeft? of met celebs? of word je vergeleken met je zusje of je beste vriendin?
plaats foto’s!!
x

Eh nee, iedereen is uniek en anders, aan vergelijken heb je niet zoveel.
vind ik.

Ik word vaak vergeleken met mijn zus omdat we tweeling zijn.
Mijn vriendje vergelijkt mij met niemand en ik hem ook niet.

Ik vergelijk mezelf op het eerste oog wel met andere vrouwen/meisjes, omdat ik ze vaak strakker en knapper vind in de huid.
Slaat nergens op, maar ik screen iedereen.

kraplapje

dat heb ik ook… vind je het vervelend dat je word vergeleken met je zusje?

Nee, inmiddels niet meer.
Toen ik rond de 20 was, was er een periode dat ik er genoeg van had dat mensen ons altijd samen zag.
Ik besloot dat het genoeg was, want ik was een individu.
Ik nam mijn zus bewust niet meer mee met stappen en feestjes en hierdoor heeft zij ook een eigen identiteit ontwikkelt.
Nu zijn we 23 en is het stukken beter.

Ik vergelijk mijzelf constant. Dat zou ik eigenlijk niet moeten doen.

Vroeger deed ik dat wel. Maar al een hele tijd niet meer, ik ben blij met hoe ik eruit zie en hoe ik ben.

Iedereen denkt dat ik en mijn beste vriendin zussen zijn haha.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/306903_4136133598630_886693206_n.jpg

Ik ben de linker en zij is de rechter.

^Wooow, jullie lijken wel echt veel op elkaar, wat grappig!

Haha, dat zeggen dus heel veel mensen. De enige gelijkenis die ik zie zijn de blonde haren. Verder is zij ook half indonesisch, wat totaal niet te zien is aan haar.

^Haha wauw, jullie lijken inderdaad heel erg op elkaar!

Ik wordt ook vaak vergeleken met een goede vriendin van me. Maar daar snap ik echt niks van. Zij heeft donkerbruin haar met groene ogen en ik donkerblond haar met bruine ogen. Ik denk dat het komt door de manier waarop we ons gedragen, die is vrijwel hetzelfde.

lizbaby je hebt echt een lief gezicht!
misschien omdat jullie beste vriendinnen zijn:) veel mensen zeggen ook dat ik op me beste vriendin lijk maar alleen maar omdat we alebei chinees zijn…

^Awh dankje, dat vind ik echt heel lief. =D