Vergelijk mobieltjes..

ik wil dus een nieuwe mobiel, en ik heb er een paar gevonden, maar hebben jullie er ervaringen mee? dit zijn ze:

• Sony Ericsson Z610i
    [s]- Nokia 7373 L’amour bronze
  • Samsung e530/e570 (ik hoorde trouwens dat er een speciaal vrouwenhoekje opzit, met een test enzo… is dat zo?)[/s]-
    Samsung L600

en weten jullie verder nog mooie ladyphones?

up!

een vriendin van mij heeft een samsung G600. deze kun je ook in het roze krijgen… volgensmij is het geen ‘officiele’ ladyphone. maar er zit wel 5.0 megapixel camera op, en bluetooth, hiprovider, mp3 etc.

en hij koste maar 100 zoveel euro! iets van 130 ofz. :slightly_smiling_face:

Ik heb een smartphone, dat is veel fijner dan een ladyphone! palm treo 500

ik had de samsung e530… zit idd iets speciaals voor vrouwen op (menstruatie uitrekenen, boodschappenlijstje (ja echt), geur type enz…) vond um opzich een hele fijne telefoon…
maar ik wou een nieuwe, omdat ik die zat was. en nu heb ik de samsung e900 <3 love it… alleen de batterij gaat minder lang mee, de e530 kon bij mij echt 2 weken meegaan… en die van de e900 net geen week :frowning_face: mja, daar leer je mee leven:P

de e530 lijkt me ook wel een mooie… is die nog te koop?

die ken ik, die heeft mijn vader voor zijn werk! is ook een hele mooie, maar ik wil graag een wat goedkopere, ik raak nogal snel spullen kwijt (A)

Hij is goedkoop, bij the phone house ¤150 simlockvrij

in de winkels weet ik niet (denk het wel eigenlijk) en anders kan je op marktplaats altijd kijken. daar heeft mijn nichtje um ook vandaan en die ziet er nog heel mooi uit