Vergeet-tips

Post hier je tips om Jongens te vergeten

Sla een paar keer flink hard met je hoofd tegen een muur.
Kan nog wel eens helpen.

Of met een hamer op je hoofd, werkt ook wel :hammer:

@ hierboven ;; Wat zijn dat nou weer voor reacties ??

Aan zijn slechte manier/eigenschappen denken?
Ach ja, tijd heelt alle wonden

Veel ondernemen met je vriendinnen

Afleiding, chillen met je vriendinnen en leuke jongens?
Denken aan slechte dingen van die boy

Uitgaan, nieuwe jongens ontmoeten.
Een lijstje maken met zijn slechte kanten, en waarschijnlijk zijn er dat nog wel wat.

haha en een mooi zinnetje:
"Denk nooit terug aan mensen uit t verleden, er is altijd wel een reden waarom ze de toekomst niet gehaald hebben. "

ik zeg altijd tegen me zelf van:
er lopen nog genoeg leuke jongens rond en kijk nu mag je naar al die andere jongens kijken enz enz enz.

ik kan hem dus egt níet vergeten he…
en stiekem wil ik dat ook helemaal niet.

-bloos-

zoek een nieuwe crush? :wink:

het is sinds gister uit en ik kan alleen maar huilen, hij geeft me hoop maar toch weer niet. aan zijn slechte dingen denken helpt niet. uitgaan en nieuwe jongens gaat te ver dus redeneen?

Ik probeerde over iemand heen te komen door met een ander te zoenen nu voel ik me alleen nog maar erger. Dus dat kan je beter niet doen :’)

leuke dingen doen met je friends :slightly_smiling_face:

Ik wacht nog op mijn perfecte tip.

Ik heb trouwens niet met hem gehad ofzo, maar ik vind 'm leuk maar ik kan 'm niet zien tot de lente…

Andere jongens ontmoeten (: die leiden je wel af

Oh bij mij hielp dat juist! was een weekje echt supervrolijk en dacht de hele tijd aan die nieuwe jongen, maar toen ging die nieuwe jongen ook raar doen en nu zit ik weer in een dip… maarja ik heb wel weer hoop gekregen door eventjes te kunnen zien dat het ook leuk kon zijn!

andere boys :cold_sweat:

‘Je vergeet de een door onder de ander te gaan liggen.’