verfen

Sorry als er al een topic over is maar ik kan het niet vinden.

Ik heb dus al heel lang , paars/lila muren . Niet echt mooi dus.
Nu zijn we al een tijdje met mijn kamer bezig. Ik heb dus nieuw laminaat en allemaal nieuwe spulletjes ,zoals een groot hoek bureau , en een kastje erbij enz.
Maar mijn kamer is niet zo groot.
Nu heb ik ook 1 muur zo behangen
http://www.labrie.nl/images/home/retro%20zwart%2019275-52.jpg

Dus ik weet niet wat ik op de andere muren kan doen , welke kleur ? want ik denk dat mijn kamer dan snel te klein gaat lijken…

Hmm mijn muren in mn soort van woonkamertje (ik heb 2 kamers aan elkaar 1 slaapkamer 1 soort van woonkamer:P) heb ik 3 strengen zweart wit barok behang. En de andere 3 muren zijn gewoon wit. Verder heb ik knal roze, witte, zwarte en zilveren accessoires. Dus dat pimpt je kamer ook wel op als je de muren gewoon rustig houdt, omdat het behang al erg druk is, en je accessoires erop aanpast.
xx

Ik heb één muur donkerroze, en de rest licht crème geverfd. Verder heb ik het qua aankleding heel rustig gehouden, en één canvas doek van Marilyn Monroe opgehangen. Het is dus niet druk, maar wel gezellig :grinning:

Ik zou dus de rest van je muren in een leuke lichte kleur verven, anders word je kamer inderdaad erg druk. Ik zou ook geen wit doen, dan krijgt je kamer zo’n kille/koude uitstraling.

Ik zou de rest van de muren wel wit verfen. Dmv accessoiresen en bijv. een vloerkleed wordt het niet te kil.
Maar dat is mijn mening.
x