Verf/highlights blond haar

Ik heb blond haar en ik wil eens iets anders doen met mijn haar, misschien bruin verven, maar zou dat mooi staan of word dat te donker…? en Anders wil ik misschien highlights maar wat voorn kleur zou dan kunnen…?

highlights zijn toch altijd blond??

hmm, vraag je kapper om advies, die kunnen zien wat bij je huidskleur zou staan… Als je het thuis wilt verven: bij etos geven ze ook haaradvies. x

Bij iedereen staat bruin haar, als je maar de goeie tint kiest :wink:

highlights zijn plukjes haar geverfd in een kleur hoogstens 2 tinten lichter dan je eigen kleur of de kleur die de rest van je haar heeft.

Heei, ik precies hetzelfde, ik heb nu middellang haar en een lichte huidtint ik weet nu niet echt welke kleur er leuk bij mij staat…voor mn haar zegmaar, ik wilde iets donkerder doen… :S maar het mog weer niet te donker omdat ik dan heel wit lijk ofzo xD
Maar ik weet ook niet of ik het wel moet verven of alleen highlihts ik heb al highlights gehad, dat ws wel gaaf!!
x

ik denk dat ze lowlight bedoelt,. die zijn dacht ik 2 tinten donkerder dan je eigen kleur :grinning:

maar ik zou bruin doen, lijkt me wel mooi
meisje die ik ken heeft zwarte gehad, en was zelf ook blond,
dat was ook wel leuk

Ik zou het eigenlijk gewoon blond houden, ik weet niet of je haar heel blond is, anders kan je nog iets lichter blonde highlights erin doen. Dat vind ikz elf wel heel mooi voor de zomer. Dat doe ik ook weleens als het weer zomer wordt.

Hee,
ik heb hetzelfde.
ik ben halflang blond haar.
alleen, ik ben het blond helemaal zat.
ik ga donderdag naar de kapper voor highlights of lowlights.
ik wil graag bruine plukjes erin, maar dat vind mijn moeder te donker.
dus ik ga denk ik voor donkerblond.
ik wil wel dat mijn haar donkerder lijkt, maar ik wil niet mijn hele haar verven. en dan mag ook niet van me moeder.
welke kleur zal ik dan pakken, donkerblond of lichtbruin?
ik heb van mezelf gewoon blond haar.
ik weet het echt niet.