Vereniging of sport om nieuwe mensen te leren kennen

Heee,
Ik wil graag bij een (sport)vereniging om nieuwe mensen te leren kennen. Door omstandigheden hoor ik namelijk niets meer van vriendinnen die ik op de middelbare school had, op 1tje na. Ook doe ik nog geen vervolgopleiding omdat ik gewoon echt niet weet wat ik wil. Die vriendin die ik dus nog wel heb doe ik af en toe leuke dingen mee en verder kom ik eigenlijk alleen onder de mensen als ik moet werken. Ook is het sinds een tijdje uit met mn ex, waar ik me nog steeds kut om voel. De ene keer kan ik goed met hem praten en de andere keer is ie ontzettend ongeïnteresseerd en voel ik me maar irritant en lastig als ik tegen hem praat. Ik voel me dus ontzettend eenzaam door alles en ik wil gaar bij een vereniging of een sport gaan doen. Ik heb alleen geen flauw idee wat ik nou leuk vind (ja ik ben echt een moeilijke haha, vind heel weinig leuk :frowning_face: ). Ik zat eerst aan fitness te denken, maar daar zijn niet echt verenigingen voor toch? Dus mensen met ideeën? :grinning:

Scouting, zumba, voetbal?

Voetbal, volleybal, lopen, dansen?

Ik volg soms zumba en dit is wel met veel mensen, maar na afloop kleed iedereen zich om en gaat naar huis. Je hebt dan geen echt ‘contact’ met elkaar.

Dan kun je denk ik beter iets als voetbal, volleybal, basketball e.d. proberen als je dit leuk vindt natuurlijk… Hier heb je echt met een team te maken, zeker als je ook wedstrijden en dergelijke wilt doen…

Verder voor de zomerperiode is een watersport misschien wel leuk? aquaerobic, snorkelen, waterpolo enzo…