verdrietige periode

Hee meiden,

Ik zit al een tijdje helemaal niet lekker in m’n vel. Mijn ouders maken al vanaf m’n 10e regelmatig ruzie en sinds een jaar wonen ze apart maar ze zijn nog niet officieel gescheiden. Het is een nogal gecompliceerde echtscheiding en er zijn veel spanningen thuis. De rechtszaken vliegen me om de oren en die kosten ook veel geld en daarom moeten ze meer werken en dat is natuurlijk ook niet leuk. Op school gaat het ook niet echt goed nu en ik merk aan mezelf dat ik als persoon heel veel veranderd ben. Vroeger huppelde ik als het ware rond, kon ik met iedereen altijd lachen en kletsen en had ik heel veel vriendinnen. Nu ben ik veel rustiger en word ik boos om dingen die me eerst echt niet uitmaakten. Ik ben heel onrustig in mijn hoofd en ik heb het idee dat ik nu veel slechter kan leren, en dat ik ineens veel dommer ben geworden ofzo. Het klinkt heel raar maar ik typ ineens echt zoveel woorden fout. En bij lange woorden wissel ik de middelste 2 letters om. Bijvoorbeeld bij 'breekbaar’ dan type ik ‘breebkaar’. Weet iemand of dat kan? Dat je dommer wordt doordat je moeilijke dingen meemaakt?
Eigenlijk wilde ik gewoon een klein beetje m’n verhaal in het heel kort kwijt zodat ik het voor me af kan typen dus please geen reacties met 'wattefack waarom zadel jij ons met jouw probleem op bla bla ‘’
byeee :flushed:

Ik denk niet dat je echt dommer bent geworden, maar ik denk dat je erg veel aan je hoofd hebt, waardoor je misschien ooit in de war bent…

Sterkte in deze periode in elk geval.

Ik herken me echt precies in jou, je mag me altijd noten