Verdrietig..

Jezus zeg doe eens normaal :confused:

Wauw jij spoort hem echt niet :’)

@ts, trek je alsjeblieft niks aan van deze figuren en heel veel sterkte <3
je ex zou ik laten voor wat het is want dat drama kun je er denk ik niet bij gebruiken

Jeetje meid, wat erg allemaal.

Misschien kun je alsnog naar de politie over die jongen, misschien doet hij dat soort dingen wel vaker?! Ik vind je vriendin ook wel onverantwoord eigenlijk. Ik zou mijn vriendin nooit straalbezopen bij een of andere gast achterlaten. En wat ik hier lees over je grenzen kennen, niet zoveel drinken; dat geeft zo’n jongen nooit het recht om zoiets met je te doen!

En als je hier niet met je ouders over kan of wil praten, heb je misschien iemand anders die je vertrouwt? Dit zijn geen dingen die je zo bij je moet houden. Weet je ex trouwens wat er is gebeurd met die jongen toen je zo dronken was?

Jij spoort hem echt niet.
Jij bent in en in triest.

Jeetje, sorry dat ik het zeg, mar wat zit jij in de shit zeg.
Alleen het feit al dat je niks aan je ouders(kan) vertelt.
Het was ontzettend dom om diejongen waar je mee was wezen stappen te verwijderen en daarmee dus ook al zijn berichten.
Je had op het moment dat hij dat stuurde aangifte moeten doen bij de politie en sperma monsters moeten laten nemen. ik weet dat dat niet het eerste is waar je aan denkt maar volgen smij zat er iets in je drankje hoor. Lijkt op GHB als je het zo beschrijft. Dat kunnen ze zien in je bloed of je dat binnen hebt gekregen. Ook de wonden(krassen) op je benen etc zijn bewijs(weet niet of die nog zichtbaar zijn) maar ik zou die gast achter de tralies willen. veize vuile klootzak.

En die vriend/ex van je, kijk het is verschrikkelijk dat dit je ware liefde was, maar hoe hij nu tegen je doet, dat is respectloos. Zeker ook met de abortus etc.
dat is gewoon gevoelloos.

Als ik jou was zou ik toch proberen een ouder of een familielid in vertrouwen te nemen. Zij hebben meer kennis en ervaring en weten beter hoe je hieruit kan komne.

Ja want jullie weten zeker dat dit echt waar is natuurlijk. Nogmaals, dit is een forum, negatieve reacties kun je verwachten. Een aangezien er hier dagelijks enorm veel trollen zijn kan je niet van iedereen verwachten dat ze iemand maar klakkeloos geloven. Ik geloof dit niet, tja, kut voor haar. Er zijn er toch genoeg die het wel geloven? :’)

+1
Iedereen heeft z’n mening.

En precies dit is gewoon te erg voor woorden! Ik denk dat je ex het je niet waard is. Hij verdient jou niet. Je verdient echt veel beter.
Ik zou gewoon hoe moeilijk het ook is hem vergeten.
Ik denk dat je beter met een moet psygoloog praten, om deze verschikkelijke situatie te verwerken.

Sterkte!! :hugs:

Lief dat je het voor me opneemt. :slight_smile:

Daar heb je wel een punt in!
Voor de rest, wel erg als het zo is gelopen. Melding maken bij de politie?

Voor de mensen die het niet geloven… reageer er dan liever niet op!.
Ik ga me gewoon nog rotter voelen als iemand post dat die het niet ‘‘gelooft’’.
Ik wou ook dat dit allemaal niet gebeurd was, ik zit er de hele dag door mee in mn hoofd. Voel me heel erg down worden enzo…
Ik heb er wel met 1 echte goeie vriendin over kunnen praten dus dat is wel fijn…
En tegen die andere vriendin heb ik ook alles vertelt over wat er allemaal is gebeurd enzo… En ze voelt zich nu ook heel schuldig enzo, maar zei kon het natuurlijk ook niet weten… en wil haar absoluut geen schuldgevoel aanpraten.
En ik neem het voornamelijk mezelf gewoon heel erg kwalijk omdat ik die jongen gewoon nooit had moeten uitnodigen!
En ik wil er opzich wel mee naar de politie gaan, maar ik heb verder ook geen bewijs of watdan ook? Dat whatsapp gesprek heb ik al verwijderd… ik had direct zn nummer geblokkeerd en verwijderd etc, en ik weet natuurlijk ook niet 100% zeker wat die allemaal bij me heeft gedaan? of hij ‘‘het’’ echt bij me heeft gedaan? Ik weet wel dat ik me ontzettend vies voelde en gewoon wist dat er iniedergeval iets is gebeurd? ook door de krassen op mijn benen enzo… en zoiets voel je natuurlijk ook gewoon aan denkik…

Ik zit ook alleen maar aan mijn ex te denken… aan de leuke momenten die we samen hadden, en ik snap niet waarom hij me opeens zo heeft laten vallen…
Ik kan hem gewoon niet op mn hoofd zetten…
Ik probeer verder ookwel afleiding te zoeken maar dat lukt me gewoon amper.
En ik heb ook niet echt iemand waarmee ik nu kan gaan afspreken omdat iedereen zowat op vakantie is, en sowieso heb ik al niet heel veel vriendinnen… enkel 2 ‘‘echte goeie’’ vriendinnen zegmaar…

Ik had natuurlijk wel een grote preek van mn vader gehad in de auto… hij maakte zich ook zorgen enzo, maar ik heb het gewoon ‘‘goed’’ gepraat, en verder hebben we het erook nooit meer over gehad ofzo…
En hij woont ook zegmaar in diezelfde omgeving waar ik vaak uitga, dus het is ook dichtbij.
En ik kan hem gewoon altijd bellen als er wat is zegmaar.
Dus dan komt hij ook gewoon…

Jeetje, wat erg allemaal!

Je moet jezelf beter beschermen! Probeer te voorkomen dat je in dit soort situaties terecht komt door niet alleen dronken achter te blijven met vreemde jongens, want dan kunnen ze makkelijk misbruik van je maken! Hoe erg het ook is, als vrouw zijnde moet je jezelf gewoon beschermen.
Hetzelfde geldt voor zwangerschap. Ook heel erg dat je dit heb mee moeten maken en een moeilijke, maar wel verstandige beslissing denk ik om abortuspillen te nemen. Voorkom dat je ongewenst zwanger wordt door anticonceptie te gebruiken! Heb je je ook laten testen op soa’s?

Het is een harde les op deze manier, maar bescherm jezelf!!

Wat betreft je exvriendje: Misschien heeft het nu eerst tijd nodig en kan het dan weer goedkomen, maar nu is het duidelijk even klaar. Als hij je zelfs heeft geblokkeerd dan wil hij echt geen contact met je, dus ga hem ook niet stalken door te bellen of via social media ofzo. Doe lekker leuke dingen met vriendinnen en pas goed op jezelf. Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn dan komt hij wel weer bij je terug.