Verdrietig..

Het is pasgeleden uitgegaan met mijn vriendje… Ik had vorige nacht ook niet veel leuks meegemaakt… Ik ging die nacht uit met 1 vriendin en 1 jongen die ik eigenlijk amper kende. Ik zal eigenlijk eerst alleen met mijn vriendin gaan, alleen toen begon die jongen tegen me te praten op whatsapp en aangezien hij nogal dichtbij woonde en ik hem wel aardig vond stelde ik voor dat hij best wel mee mocht gaan met ons. Ik had nogal veel gedronken dus ik was bestwel van de kaart… en mijn vriendin die ging op een gegeven moment naar huis omdat ze de volgende dag weer moest werken. Dus ik bleef alleen met die jongen achter, het ging uiteindelijk zo slecht dat ik gewoon amper nog kon lopen, dus we liepen samen naar buiten naar een soort afgelegen plek (gewoon voor de rust omdat ik me echt niet lekker voelde) en ik werd op een gegeven moment ontzettend misselijk en besloot maar even te gaan liggen, toen viel ik blijkbaar in slaap… Ik voelde wel dat er de hele tijd iemand ‘‘aan me zat’’ alleen ik was gewoon he-le-maal van de kaart en ik kon amper bewegen en ik viel toen uiteindelijk helemaal in slaap. Zo rond half 4 ‘s nachts werd ik wakker en die jongen was weg, dus hij had me daar ook nog eens alleen achtergelaten. Mijn legging had ik zegmaar niet meer ‘‘aan’’… (die heb ik uiteindelijk wel kunnen terugvinden hoor) dus ik had meteen door dat die jongen sowieso iets bij me had gedaan… Alles deed pijn en mijn benen zaten onder de krassen. Ik had toen mijn vader gebeld of hij me kon komen ophalen. Dus hij haalde me op. Ik heb verder nooit iets tegen mijn ouders verteld wat er die ene avond was gebeurd… de volgende dag op whatsapp kreeg ik allemaal berichtjes van die jongen zoals ‘‘HAHAHA IK HEB JE KEIHARD GENEUKT LEKKER VOOR JE!’’ en ik werd natuurlijk heeelemaal overstuur, ik had hem meteen geblokkeerd en verwijderd. Die dag voelde ik me ontzettend klote en whatsappte ik mijn vriendje… ik whatsappte hem dat ik heel veel van hem hield en dat ik hem niet kwijt wilde… hij deed ontzettend kortaf en toen hadden we best snel ruzie via whatsapp omdat ik vertelde dat ik het jammer vond dat ik de laatste tijd nooit meer iets van hem hoorde, en dat ik me zorgen maak om onze relatie. En het drong niet echt tot hem door ofzo, hij snapte er niks van en vond dat het allemaal wel ‘‘prima’’ ging… En toen zei ik uit boosheid ‘‘het was beter geweest als we nooit wat waren begonnen’’ en toen maakte hij het opeens uit, en toen belde ik hem op en toen hadden we ontzettende ruzie aan de telefoon, hij zei dat zijn gevoelens voor mij al 1 week wegwaren en dat hij er he-le-maal klaar mee is…
Hij was echt mijn eerste echte vriendje… dus voor mij was het allemaal nog ‘‘nieuw’’, hij was al ‘‘ervaren’’ zegmaar en mijn hart was in 1 klap gebroken…
Hij was altijd zo ontzettend lief voor me… echt mijn droomjongen… hij was degene waar ik echt ‘‘oud’’ mee zou willen worden :’(
Ook merkte ik dat ik 3 weken niet meer ongesteld was geworden en ik deed een test en die gaf 2 duidelijke streepjes aan. Ik had hier ook nog met mijn vriendje over gepraat alleen het boeide hem niks…
Ik heb iniedergeval contact opgenomen met een abortuskliniek vlak bij mij in de buurt, daar kon ik abortuspillen krijgen en gelukkig was het gratis en anoniem… Het word gewoon verzekerd, hoefde alleen mijn verzekeringspasje mee te nemen en mij ID kaart. Ik moest in de kliniek 1 pil nemen en 2 dagen erna moest ik die 3 andere pillen innemen. Ik verloorde wel bloed zegmaar, en ik had een test gedaan en die was dus weer negatief. Dus daar ben ik iniedergeval vanaf…
Tussendoor had ik ook nog ontzettende ruzie met mijn ‘‘ex’’ op whatsapp, hij vond dat ik ‘‘knettergek’’ ben, en dat ik hem met rust moest laten… terwijl ik me gewoon rustig hield en ik wilde bij hem langskomen om het uit te praten. Alleen dat wilde hij niet blablabla.
Hij vertelde ook dat hij vond dat ik heel veel lieg enzo… terwijl ik NOG NOOIT tegen hem heb gelogen dus ik wist niet waar die dat vandaan haalde… toen ik dat vroeg wilde hij dat ‘‘niet zeggen’’ dus naja…
Maargoed, ik was dus ontzettend verdrietig. En ik ben bang dat die ‘‘ene jongen’’ van die ene nacht mijn ex op facebook oid heeft opgezocht en misschien allemaal roddels over mij heeft verspreid tegen hem?.. Mijn ex heeft me geblokkeerd op whatsapp en als ik hem probeer te bellen dan neemt hij niet op… Ik laat hem verder ook met rust maar ik voel me enorm in de steek gelaten.
Mijn ouders weten verder van niks, ik kan er gewoon niet met hun over praten… En ze weten ook niet dat ik verkering had.
Hopelijk hebben jullie tips hoe ik de draad weer een beetje op kan pakken? Ik weet het echt niet meer…

Liefs

Oei, wat erg voor je :s :sob::muscle:

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen eigenlijk, behalve dat ze je echt onheus hebben behandeld :s! Die jongen zou je in elk geval kunnen aanklagen voor aanranding/verkrachting (maar weet niet of het nu nog kan, als het al een tijdje geleden is)… Kan je er met die vriendin over praten?
Ik vind het trouwens wel nogal onverantwoord van haar, dat ze je alleen heeft achtergelaten bij iemand die je pas ontmoette, als je toch al zo dronken rondliep :s…

Behalve troost, een virtuele knuffel en een virtuele kop thee aanbieden, kan ik helaas niet veel doen :frowning_face: ! Sterkte iig! x

Ik zit met tranen in mijn ogen… Ik vind het heftig…
Misschien omdat ik nog een pubertje ben , anyway.

Ik zou zeggen , meld die gast bij de politie !
En die vriendin zou ik eigenlijk geen vriendin noemen … Als zij jou achterlaat met die freak , en niet eens in de buurt blijft terwijl je dronken was… Dat is niet normaal van allebij. En volgens mij is hij zoiets van : hebben , neppen , volgende.

Ach ik heb het zo erg met jou te doen… Ik heb zoveel respect echt zo ontzettend veel . Stay strong dear xx :sob::muscle:

Ik vind het heel erg voor je. En je ex is je ook niet waard hoor!
maar het was ook niet slim om zoveel te drinken tot je niet meer kon lopen. Misschie kan je terecht bij je beste vriendin of nicht?

Ouders blijven je ouders en als je vader je snachts wil ophalen kan je het hem ook wel vertellen.
Sterkte.

Stiekem vind ik dit een trollachtig verhaal maar laten we daar niet vanuit gaan…

Ahw, ik vind het echt super erg voor je… ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil je in iedergeval veel sterkte wensen.

Ik zou wel aan iemand dit allemaal vertellen, al is het maar om even je verhaal kwijt te kunnen en geloof me dat lucht op!

Ook ik heb dit soortvan met mijn ex mee gemaakt en ik begrijp hoe je je voelt en dat je hem niet kwijt wilt, bij mij heeft het een jaar geduurd tot ik eindelijk over hem heen was…naja ik zou altijd van hem blijven houden maar ik heb een manier gevonden om te leven zonder hem en ook jij zult dat op een gegevenmoment hebben alleen het heeft tijd nodig. Eerste liefde is speciaal en zal je altijd bij je dragen.

Als je wilt praten ofzo kan je in iedergeval bij mij terecht! Klinkt misschien raar omdat je me niet kent maar als ik je daarmee kan helpen doe ik het heel graag.

Dikke kus x

Ik word er helemaal stil van. Jeetje wat heftig! Hoe moeilijk het ook is, ik zou dit met je ouders bespreken en aangifte gaan doen bij de politie. Je hoeft je ouders niet te vertellen over je (ex)vriendje. Het gaat er nu om wat die jongen jou heeft aangedaan. Misschien is het ook verstandig om met een vertrouwenspersoon/psycholoog/maatschappelijk werker te praten om deze gebeurtenis een plekje te gaan geven.

Ik vind het vreselijk voor je dat je dit moest meemaken. Heel veel sterkte, blijf sterk meid! Je kan het!

http://i48.tinypic.com/1zq34nb.gif

Misschien zegt hij gewoon dat hij je verkracht heeft omdat hij sick is, voelde het zo alsof dat was zeg maar? Heb je sporen gevonden? Anders denk ik niet dat hij dat heeft gedaan. Kan je niet praten met een vriendin hierover?

Ik denk niet dat die jongen met je ex heeft gepraat, ik denk gewoon dat je ex wat rust nodig had terwijl je hem heel erg nodig had en hij daarom niets meer laat weten. Dat je zeg maar te opdringerig was, ookal heb je wel een goede reden natuurlijk.

Jee wat heftig meis.
Aan klagen kan je die jongen zo wie zo zelfs 5 jaar na datum het is pure verkrachting.
Weet je zeker dat er niks in je drankjes zat.ghb.
Hopelijk heb je de grove gesprekken bewaard van die jongen want dat is bewijs.
En over je ex vriendje kan ik alleen zeggen dat hij waardeloos is.
Waarschijnlijk heeft die andere jongen hem wel ingelicht of roddels verspreid
Ik vind dit zo,n heftig verhaal dat ik niet weet wat ik zeggen moet verder.
Hopelijk kan je iemand in vertrouwen nemen om dit goed te kunnen verwerken.
Ik wens je heel veel sterkte toe. :hugs:

-

Ik herken mezelf heel erg in dit verhaal omdat ik ook zoiets heb meegemaakt.
En ik snap dat dit misschien voor sommige overkomt als een troll achtig verhaal?
Maar het leven is nou eenmaal heel hard… en dit soort dingen gebeuren nou eenmaal (jammergenoeg) :frowning_face:
het is echt beter als je hier wel met iemand over gaat praten! met een vriendin of een familielid?
Heel veel sterkte x

Ben ik de enige (naast Asella) die dit een ontzettend ongeloofwaardig verhaal vindt? Dit meisje schrijft alsof je een jaar of 14 is en dan vraagt haar vader geen vragen als ze om half 4 s’nachts opgehaald wil worden?

Ik zeg troll.

Ik vind het heel erg dat sommige mensen denken dat dit een troll is…
Ik maak dit topic aan om mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik kan hier verder met niemand anders over praten dus vandaar dat ik een topic aanmaak…
En ik ben geen levenloos typ die zich ff verveelt en maar een zeikverhaal gaat ophangen en daar een topic voor gaat aanmaken.
Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader heeft me wel eens vaker 's nachts opgehaald als ik 's nachts was uitgeweest, dan sliep ik verder bij hem thuis.
Ik durf het verder totaal niet aan mijn ouders te vertellen omdat ik me er enorm voor schaam.
nogmaals dit is GEEN troll!
Ik ben trouwens bijna 18 jaar.

kreeg gelijk kippenvel toen ik je verhaal las…
toch vind ik het slim om het toch met je ouders over te hebben, je bent 18 jaar. je hoeft je niet voor je ouders te schamen. en anders kun je toch naar je vriendin gaan? en ik zou ook aangifte doen.
ik wens je ook heel veel sterkte toe meid … :sob::muscle:

En voor de mensen die mijn verhaal wel ‘‘serieus’’ nemen, dankjewel! :slightly_smiling_face:
dat doet me sowieso al erg goed!
Het rotte is dat ik juist de hele tijd zo erg aan mezelf twijfel, ik geef mezelf de schuld dat het uit is tussen mij en mijn ex…
Denk de hele tijd aan dingen die ik ‘‘beter’’ had kunnen doen, etc.

Dan mag ik toch vooral hopen voor jezelf dat dit geen troll is anders vind ik je in en in triest.

Nu zullen mensen me wel heel ongevoelig vinden, maar mocht dit dus echt zijn dan zou ik dus dit zeggen: Ik vind dat heel veel ook wel aan jezelf lag. Waarom zou je in hemelsnaam zoveel drinken zodat je niet meer op je benen kan staan en uiteindelijk in slaap valt. Ik heb in m’n leven toch ook al wel heel veel gedronken maar nog nooit zoveel dat ik niet meer op m’n benen kon staan. Leer je eigen grenzen kennen. Rot voor je dat die jongen je dan verkracht zou hebben, dat verdient niemand.
Zwanger wordt je ook zomaar niet. Als hij een condoom gebruikt en jij slikt netjes de pil dan is er niks aan de hand hoor. Daar ben je zelf bij. Er moet veel mis gaan wil je dan nog zwanger worden.

Rot voor je als dit wel echt gebeurt is. Maar dit is een forum, je kunt niet alleen maar lieve reacties verwachten, simpel as that.

Nogmaals dit is geen troll!
En ik heb ook dingen fout gegaan, dat maakt me juist ook zo wanhopig omdat ik nu juist telkens aan de dingen denk die ik beter niet had kunnen doen, of beter wel had kunnen doen!
En alsof ik hier allemaal om gevraagt heb… nee!
alsof ik vantevoren kon weten dat dit allemaal zou gaan gebeuren! ik vind het echt verschrikkelijk!
Ik wou ook dat ik het anders had aangepakt alleen ik kan het niet meer terugdraaien!

Ik was nogal melig met mijn vriendin en we hadden vantevoren al lopen drinken waardoor ik al enorm aangeschoten was, en in de discotheek had ik nog meer lopen drinken gewoon uit ‘‘meligheid’’ en daarna kwam het gewoon als een klap aan en ging het allemaal gewoon erg snel waardoor ik heel misselijk en moe werd.

En ik was niet aan de pil… Ik weet dat dat erg stom van me is.
Het condoom was 3x gescheurd ofzo, weet ook niet hoe of wat want dat gebeurd ook niet zo makkelijk. maar ik had daarna wel iedere keer een morningafterpil genomen, de ouders van mijn ex had die pillen gewoon bij hem thuis liggen zegmaar. Blijkbaar heeft dat gewoon niet geholpen.

Zoals je hebt gezien is drinken uit meligheid(zoveel) niet goed en al helemaal niet bij een jongen die je niet kent. Ik vind het erg voor je dat zeker, maar wrm ging je niet mee met je vriendin toen zij weg ging? Je was toen al redelijk dronken en om dan nog verder te drinken? Zag je ook dat de condoom was gescheurd en zag je ook dat hij het wel om deed? Kan zijn dat hij het helemaal niet deed, want idd condoom scheuren 3x is niet bepaald makkelijk

Beetje rare vrienden dan :s
Sterkte