Hey iedereen,
Vaak na een leuke gebeurtenis waarvan ik weet dat ik het nog lang ga onthouden (een vakantie of een feest) ben ik de tijd daarna erg depri. Ik voel me dan verdrietig over dat het voorbij is en dat ik niet meer terug kan.
Afgelopen woensdag ben ik bij een concert geweest (m’n eerste concert) en het was echt super! Maar nu ben ik dus al sinds toen erg verdrietig, elke avond aan het janken.
Hebben anderen dit misschien ook, of ben ik gewoon een raar kind?
xxx
Ik denk dat je gewoon een gevoel van leegte krijgt omdat je weet dat het voorbij is, zorg altijd dat je een hoop leuke dingen vooruit gepland krijgt zodat je meteen kunt uitkijken naar het volgende
Volgens mij is dat best normaal, google maar eens op post concert depression.
Volgens mij heeft iedereen dat wel. Vooral na vakanties, dan heb ik altijd zo’n kutperiode en zou ik alles doen om terug te kunnen :’)
Beetje raar misschien, maar ik heb dat ook als ik een geweldig boek of leuke game heb gespeeld, dan vind ik het jammer dat het verhaal is afgelopen.
Mis je die tijden niet heel erg? Dat je wilt dat het nog eens gebeurde ofzo?
Ik denk dat meer mensen dat wel hebben hoor! Eigenlijk moet je er vrolijk op terug kijken, al snap ik dat het moeilijk is, omdat je hetzelfde moment weer wilt beleven
Thanks voor de reacties! Dat Post concert depression het het denk ik precies, haha.
Gelukkig ben ik niet de enige <3
Dat heb ik ook!
Na iedere vakantie, wil ik het liefst meteen weer terug. Ik denk alleen maar aan die vakantie etc.
Ik heb dat ook. Dan weet ik dat de dagen erna/tijd erna niet xo leuk gaan zijn als wat er gebeurd is en dat idee trekt em naar beneden.
Ik heb ook zoiets, maar ik formuleer het altijd anders. Als ik zoiets leuks meemaak (feest, concert, gebeurtenis, whatever). Dan denk ik soms van dat dat gewoon nooit overtroffen kan worden. Van dat idee word ik verdrietig.
Dat is ook wel herkenbaar voor mij. Vroeger had ik nog wel eens als de vakantie voorbij was en weer naar school moest.
bij vakantie’s niet zozeer, maar zeker als ik gezellig weg ben geweest met een vriendin, dan voel ik me de dag erna echt leeg, en meestal ga ik dan al iets nieuws plannen, of iniedergeval kijken wat er te doen valt!