Verdrietig enzo.

Deze mag wel weg!

Ik zou er sowieso met een van je ouders over praten.
Ook al is dat misschien heel moeilijk.
Ik weet niet goed wat ik zou doen. Ik kan me niet echt goed verplaatsen in jou
situatie, dat zeg ik heel eerlijk.
Het enige wat ik je kan zeggen is met iemand praten erover die je kent (:

Sowieso iets niet doen wat niet goed voelt. Als jij niet wilt meedoen met die vriendinnen moet je dat niet doen!

als je je echt niet thuis voelt op die school zou ik toch naar je oude school gaan. Want als je je niet goed voelt gaan je cijfers er zowiezo op achteruit en voel je je misschien nog kutter.

Ik heb het al wel aan mn ouders verteld omdat ik heel vaak plotselinge huilbuien heb enzo, dus ze hebben het sowieso al gemerkt.
Zij vinden dat ik het nog de tijd moet geven maar ik weet zeker dat ik geen 3 jaar op deze school wil zitten. Op mijn ander school was alles zoveel fijner…

Ja doordat ik vaak verdrietig ben kan ik me sowieso niet goed concentreren op school en thuis.

heb ik ook sinds dit jaar. Mensen uit m’n klas zijn heel onvolwassen en lopen allemaal heel erg achter elkaar aan, en ze roddelen heel veel enzo.Misschien kun je op een sport of muziekles, naailes, toneelles etc. gaan, dan kan je je gedachten op iets anders richten en ontmoet je weer andere mensen, met wie het misschien wél klikt. Het ligt iniedergeval niet aan jou!

Nou ja, als je havo aankan zou ik niet naar een school gaan die onder je niveau is. Maar als het echt moeilijk is en je denkt dat tl beter voor je is zou ik terug gaan naar je oude school.

Hms, zoals 1207 al zei. Kijk of er buitenschoolse activiteiten zijn (: Nieuwe mensen, nieuwe kansen. Richt je daarop en dan kan je misschien nog steeds naar de school gaan en havo doen. Daar gewoon verstand op nul zetten!

Dankje voor je reactie, maar doordat ik echt heel veel huiswerk heb, heb ik al geen tijd meer voor mn vriendinnen die op de andere school zitten en dus ook geen tijd voor een sport of dergelijke…

als je verdrietig bent straal je dat uit, of vind je dingen minder leuk. ik denk dat je vooral het verdriet van je oma en je huisdier moet verwerken, dan komt het met die vriendinnen vanzelf wel goed joh!