Verdrietig door scharrel..

Hoi meiden,

Ik heb een grote fout gemaakt bij mijn scharrel, maar eigenlijk is de fout wederzijds.
K en ik zijn collega’s en zien elkaar 3/4 keer per week op het werk. We werken niet op dezelfde afdeling, maar zien elkaar wel geregeld op een werkdag. Vanaf het eerste moment dat ik K zag, ongeveer 8 maanden geleden was ik meteen verkocht. Ik zag aan zijn gedrag dat hij zichzelf heel wat vond, maar niet op een vervelende manier. Sinds 3 maanden hebben we contact en sinds een anderhalve maand spraken buiten werk af. Voor de 3 maanden contact flirten we wel al op het werk, maar ik wilde niet de eerste move zetten, dat ik stagiaire ben en hij is 30, ik 21. Andere collega’s toonde ook interesse in mij en aangezien K nooit echt verder ging qua contact buiten het werk had ik een keer afgepsroken met een andere collega, N. N en ik hadden een leuke avond en seks gehad. Was ook niet awkward op het werk en eigenlijk bleef het gewoon bij die ene keer, omdat K opeens een week later m’n nummer had gevraagd aan een collega en me begon te appen. Meteen dacht ik bij het eerste berichtje van K, shittt had je niet even een week eerder kunnen zijn?!

Goed, K en ik hadden elke dag contact en hij was heel geïnteresseerd in m’n dagelijkse dingen die ik deed. Hij appte mij bijna altijd en hadden na 1,5 maand elke dag contact te hebben gehad, eindelijk seks gehad. De seks was echt magisch! Hij kon zich helemaal laten gaan en ik ook. Ik ben sowieso een heel open persoon als het over seks en fantasieën gaat. Zelf hou ik van SM en K stond daarvoor open en wilde met me experimenteren. Alleen K zei elke keer als we hadden afgesproken (ongeveer 1 keer per week/2weken) dat ik er niet teveel van moest verwachten. Dat deed ik op een gegeven moment wel, maar onderdrukte het gevoel, omdat hij nu geen relatie wilde, maar hij wilde eerst een leuke tijd en dan zagen we wel waar het schip zou stranden. Ik wilde hem dus hiermee niet afschrikken.
Na een paar leuke “dates” waarbij ik ook wat vrienden van hem had ontmoet, nam het contact wat af. Ipv elke dag contact ging het naar om de dag en soms reageerde hij ook pas een dag later op mijn appjes. Prima, maar wel wat vaag vond ik… K is wat ik al zei 30 jaar en 5 jaar vrijgezell, gaat 3/4 keer per week stappen en zuipt er oplos etc. Ik ging natuurlijk denken van; ja die is nu gewoon lekker andere chicks aan het regelen. En dat kon ook gewoon, omdat we scharrels waren. Ik werd er stiekem heel erg onzeker van en na K 2 weken niet gezien te hebben, heb ik heel stom! Afleiding gezocht bij N. Dus tijdens dat ik met K was heb ik nog 1 keer seks gehad met N. Niet wetende dat K en N elkaar regelmatig afspraken om te gaan stappen en uit te gaan…

Nou goed, afgelopen donderdag zei K dat hij aan het zuipen was met N, ik kreeg het spaansbenauwd! Ik wist dst ze elkaar kende van werk, maar niet dat ze elkaar buiten werk om zagen. Tijdens het zuipen van die 2 vertelde N “opschepperig” verhalen over seks, seks met mij. Hij noemde geen namen, maar K herkende de verhalen (over de sm dingen waar ik van hou) en wist meteen dat het over mij ging.
K was boos en heeft vanaf donderdag 5 dagen niks laten horen. Ik voelde natuurlijk allang aan in die 5 dagen dat er wat was en stiekem wist ik ook dat hij achter N en mij was gekomen…

Gisteren K een app gestuurd met de vraag of er wst aan de hand is. Nou zei hij; het is dat je erom vraagt, maar wilde het eigenlijk face to face zeggen, maar ben erachter gekomen dat je exact dezelfde “dates” en dingen doet met N als dat je met mij doet. Hier pas ik voor, vind het een ongelofelijke afknapper en hoef absoluut geen seks meer met je. Dat laatste zinnetje herhaalde hij in het app gesprek wat volgde ongeveer mog 3 keer. Jezus wat voelde/voel ik me klote, maar ergens is het ook zijn schuld. Elke keer zei hij weer als we hadden afgesproken (wat trouwens altijd heel leuk was, hij hield me de hele nacht stevig vast en pakte m’n hand tijdens het slapen. Gaf me knuffels als we op de bank zaten en zei hele lieve dingen.
Maar hij bleef wel elke keer zeggen: verwacht er niet teveel van… Ik dacht dus dat hij ook gewoon nog andere meiden zag, vooral omdat hij zo vaak gaat stappen in de week.
Nou na 4 keer gehoord te hebben dat hij nooit maar dam ook nooit meer seks met me te willen hebben zei hij opeens; ik hb met mezelf de afspraak gemaakt dat als ik met iemand “date” dan spreek ik niet met andere af, maar dat heeft hij nooit duidelijk tegen me gezegd! Anders had ik natuurlijk nooit die tweede keer met N afgesproken… K vind ik namelijk echt heeel erg leuk en N was zonder feelings, gewoon oor de afleiding.
Ik dus zeggen tegen K, luister je hebt mij nooit het gevoel gegeven dat je alleen seks met mij Wilder… Nou volgens hem heeft hij dat dus wel duidelijk tegen me gezegd!
Meiden we weten allemaal dat als een man, die jij leuk vindt, tegen je zegt dat hij alleen seks wilt met jou, dat we dat 1000 procent zeker onthouden! Want dat is wat we willen horen… Het werd uiteindelijk een ja nee discussie en voel me nu echt zo super kut! Ik vind hem nog steeds heel leuk… En hoop ergens dat als ik hem de ruimte geef, dat hij uiteindelijk wel weer contact mij wilt… Hij is natuurlijk heel duidelijk geweest dst hij nooit meer seks met me wilt, maar geloof me hij was echt gek op seks met mij. Vanwege dat SM is een wereld die voor hem open ging, vond hij spannend en leuk. ( wat K en ik hadden was niet alleen maar afspreken voor de seks, we deden ook echt leuke dingen. Samen winkelen, filmpjes op de bank kijken, goede diepgaande gesprekken over onze familie, problemen en werk. Hij nam me ook regelmatig mee naar zijn vrienden, wat hij normaal nooit doet) Snap echt wel dat hij baalt dat ik met een andere collega 2 keer heb afgepsroken, maar hij is wel onredelijk, vind ik… Ben vandaag veel aan het huilen en maandag zie ik hem op het werk. We beginnen allebei om 7.00 uur en zijn dan tot 7.30 uur met z’n tweeën… Ik ga het contact voor deze week laten, want hij heeft zijn keuze al gemaakt. Maakt niet uit wat ik nog tegen hem zeg of hem dingen ga verwijten, hebt zegje gisteren al gedaan via de app. Maandag ga ik ook gewoon normaal doen, ik weet dat hij dat ook zal doen, maar ik hoop ergens dat het nog goedkomt… De aantrekkingskracht is natuurlijk niet opeens verdwenen, maar ik vind het allemaal erg lastig.
Wat vinden jullie van deze situatie? Heb natuurlijk mezelf in de vingers gesneden, want ergens wist ik wel dat het ooit uit zou komen.
Denken jullie dat hij het echt meent dat hij nooit meer seks met me wilt of zegt hij dat gewoon omdat hij op zijn pik getrapt is en dit gewoon niet had verwacht?
M’n hoofd wordt moe van al het denken en vind het moeilij om het los te laten…

Jezus wat een verhaal ook haha.
Liefs zonnetje

Ik denk niet dat K nog een relatie met je wilt. Ik zou het laten rusten.

Ten eerste: Waar haalt K het lef vandaan om jou aan te spreken over je priveleven als jullie allebei vrijgezel zijn en hij amper wat van zich liet horen. Dat is lekker makkelijk voor hem! Waarschijnlijk is hij op zijn pik getrapt omdat hij erachter is gekomen dat jij niet op hem wacht, en lekker door gaat met je leven zonder dat hij jou aandacht geeft. Mannen kunnen daar vaak niet erg goed tegen omdat bepaalde mannen er van houden om meiden in hun “macht” te hebben. Dit geeft hun ego een boost. Als dit dan niet zo blijkt te zijn, is dat de afknapper voor hem en niet dat jij seks hebt gehad met N. Hij baalt er geqoon van dat hij nu niet speciaal is, dat jij het niet alleen met HEM doet. Maar ook hij is niet heilig, geloof er niks van dat hij alleen dingen met jou deed als ik het zo hoor.

Het is heel oneerlijk tegenover jou om pas achteraf te zeggen dat hij niet met anderen date als hij een scharrel heeft. Waarschijnlijk is dit dus ook gewoon bullshit, want ik vind ook niet dat jullie het überhaupt “scharrelen” kunnen noemen als hij zo weinig van zich liet horen en steeds tegen je zei dat je er niks van moest verwachten.

Ik vind daarom dat je jezelf eigenlijk totaal niet in de vingers hebt gesneden, en dat het probleem niet bij jou ligt maar bij hem. Het enige wat ik erg onverstandig vind is dat je met twee collega’s naar bed bent geweest. Dat is best wel riskant, ook om verhaaltjes die in de wereld kunnen komen en weie weet wel bij je baas terecht komen. Als je naar die aandacht verlangt, gebruik dan tinder. Dan kan je one night stands hebben en dan goef je diegene inprincipe ook nooit meer te zien.

Verder zou ik het van je afzetten. Ik heb niet het idee dat K. Vanaf het begin een relatie met je wilde, want ik ben van mening dat als een jongen je echt heelleuk vind ook echt moeite voor je doet. K. Draait in dit geval juist de situatie om en legt de schuld bij jou, terwijl hij degene was die weinig interesse in jou toonde en tegen je zei dat je niet veel moest verwachten. Daarom vind ik hem echt een egoïstische zak en je bent veel beter af zonder hem! Zou K. En N. Lekker allebei links laten liggen, uiteindelijk kom je iemand tegen die wel 100 procent voor jou gaat en jij voor diegene.

Ik zou het ook zo laten. Voorlopig sowieso niks doen en misschien over een tijdje er met k over praten? Ik zou er niet vanuit gaan dat dit nog iets wordt

[quote author=Demi link=topic=317771.msg276724941#msg276724941 date=1423674549]
Ten eerste: Waar haalt K het lef vandaan om jou aan te spreken over je priveleven als jullie allebei vrijgezel zijn en hij amper wat van zich liet horen. Dat is lekker makkelijk voor hem! Waarschijnlijk is hij op zijn pik getrapt omdat hij erachter is gekomen dat jij niet op hem wacht, en lekker door gaat met je leven zonder dat hij jou aandacht geeft. Mannen kunnen daar vaak niet erg goed tegen omdat bepaalde mannen er van houden om meiden in hun “macht” te hebben. Dit geeft hun ego een boost. Als dit dan niet zo blijkt te zijn, is dat de afknapper voor hem en niet dat jij seks hebt gehad met N. Hij baalt er geqoon van dat hij nu niet speciaal is, dat jij het niet alleen met HEM doet. Maar ook hij is niet heilig, geloof er niks van dat hij alleen dingen met jou deed als ik het zo hoor.

Het is heel oneerlijk tegenover jou om pas achteraf te zeggen dat hij niet met anderen date als hij een scharrel heeft. Waarschijnlijk is dit dus ook gewoon bullshit, want ik vind ook niet dat jullie het überhaupt “scharrelen” kunnen noemen als hij zo weinig van zich liet horen en steeds tegen je zei dat je er niks van moest verwachten.

Ik vind daarom dat je jezelf eigenlijk totaal niet in de vingers hebt gesneden, en dat het probleem niet bij jou ligt maar bij hem. Het enige wat ik erg onverstandig vind is dat je met twee collega’s naar bed bent geweest. Dat is best wel riskant, ook om verhaaltjes die in de wereld kunnen komen en weie weet wel bij je baas terecht komen. Als je naar die aandacht verlangt, gebruik dan tinder. Dan kan je one night stands hebben en dan goef je diegene inprincipe ook nooit meer te zien.

Verder zou ik het van je afzetten. Ik heb niet het idee dat K. Vanaf het begin een relatie met je wilde, want ik ben van mening dat als een jongen je echt heelleuk vind ook echt moeite voor je doet. K. Draait in dit geval juist de situatie om en legt de schuld bij jou, terwijl hij degene was die weinig interesse in jou toonde en tegen je zei dat je niet veel moest verwachten. Daarom vind ik hem echt een egoïstische zak en je bent veel beter af zonder hem! Zou K. En N. Lekker allebei links laten liggen, uiteindelijk kom je iemand tegen die wel 100 procent voor jou gaat en jij voor diegene.
[/quote

Hoi Demi,

Ik ben het helemaal eens met wat je zegt… Hij draait het om en legt het probleem bij mij. Dat is waar de meeste assholes goed in zijn. De rede waarom ik me zo klote voel is omdat
Hij me echt als een goedkope slet laat voelen. 4 keer herhalen dat hij absoluut geen seks meer met me wilt hebben, alsof ik vreemd ben gegaan ofzo… Ik denk zelf ook dat het bullshit is dat hij het alleen bij mij wilde houden, maar ergens hoop ik dat het waar is en hij het ooit weer wilt proberen. Met N heb ik trouwens geen ruzie of iets, hij is juist relaxed en is ook van menig dat K niet eerlijk bezig is. Hij zegt dat als ik nu even niks meer laat horen, kan K het “verwerken” en komt het contact wel weer. Als dat mocht gebeuren hoop ok dat ik daar geen behoefte meer aan heb, maar op dit moment mis ik hem gewoon. De gedachte dat we niet meer gezellig samen zijn en flirten op het werk killt me. Wat een gedoe altijd met die mannen.

Ja ik snap je punt, maar ik snap alleen niet helemaal waarom K iets moet verwerken als hij überhaupt al weinig interesse in je toonde. Hij praat je nu gewoon express een kutgevoel aan. En waarschijnlijk lult ie ook nog als hij zegt dat hij het bij een “scharrel” houdt. Ja das lekker makkelijk zo, jij weet niet wat hij allemaal heeft uitgespookt met stappen. Echt hypocriet! Zoals ik al eerder zei: als een jongen je echt heel leuk vind dan geeft hij je ook die bepaalde zekerheid en zegt hij zeker ook geen dingen als dat je niet teveel moet verwachten van hem. Dat je je nu een slet voelt, dat snap ik als hij dat elke keer herhaalt. Maar puntje bij paaltje ligt het probleem niet bij jou, maar bij hem omdat hij je dit ook wil LATEN voelen. Ik vind hem echt een lul daardoor, maar aan de andere kant, als je het toe laat dat hij dit tegen je zegt dan ligt het ook deels bij jezelf. Je moet ook voor jezelf opkomen. Overigens vind ik hem ook niet bepaald slim overkomen, die man is 30! En dan praat hij zo tegen een jonge meid van 21. Ik zou dat niet pikken en tegen hem zeggen dat het probleem niet alleen bij jou ligt maar dat je deze dingen hebt gedaan omdat hij ook onduidelijk was en je simpelweg ook door ging met je leven. Wat verwacht hij nou. Vind het maar kinderachtig voor een volwassen vent! Heeft zeker een midlife crisis dat hij zich nog dagelijks klem zuipt en geen vaste relatie heeft op die leeftijd. Je verdiend echt beter en ik zou lekker andere mannen gaan daten, iov dat je gaat wachten tot hij eens bijdraait wat in mijn ogen waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren omdat er voor hem duidelijk geen gevoelens inhet spel zitten, anders had je dat wel gemerkt. Het gaat hem hoogstwaarschijnlijk meer on de lust… en helaas zien mannen liefde en lust als aparte dingen en vrouwen dit samen.

.

En weet je wat ik al helemaal gemeen vind. Afgelopen vrijdag moest ik met spoed naar het ziekenhuis. Hij was bezorgd en contacte me de hele tijd hoe het ging. Ik heb veel stress over mijn gezondheid, want de artsen in het ziekenhuis denken dat ik acute leukemie heb… Over een week krijg ik pas de officiële uitslag… Heb niet tegen K gezegd dat ze me verdenken van leukemie. Heb het überhaupt tegen bijna niemand gezegd, omdat het heel erg zou zijn als ik het echt zou hebben… Wil niet dat mijn vrienden etc zich meteen veel zorgen maken. K weet wel wat voor symptomen ik heb en dat ik nerveus ben voor de uitslag. Vind het laf dat hij me dan expres zo’n kut gevoel geeft. Kan deze stress er niet bij hebben. Ik heb al zo weinig energie…

Het is overduidelijk dat hij geen gevoelens heeft voor mij en misschien maakt dat mij ook verdrietig. De bevestiging dat hij niet om mij geeft en alles inderdaad misschien voor de lust was. Denk dat hij me wel heel erg leuk vond, maar inderdaad niet leuk leuk zeg maar. Probeer ook steeds tegen mezelf te zeggen dat ik hem moet laten en dat het een klootzak is, maar raak daarna weer overspoeld met andere emoties. Denk dan aan zijn woorden van gisteren, hoe hij me laat voelen is niet fair. Heb gisteren natuurlijk wel vaak genoeg gezegd dat hij dan maar duidelijker had moeten zijn en dat we geen relatie hadden en hij dat ook steeds aan gaf, door te zeggen, verwacht er niet teveel van… Als reactie kreeg ik dan: ik heb die afspraak met mezelf gemaakt door niet met iemand anders te gaan als ik al met iemand “date”. Jij hebt die behoefte blijkbaar wel, prima, maar daar ben ik geen onderdeel van! Maar ergens denk ik ook weer dat hij het
Meent, maar dat is waarschijnlijk omdat ik de afgelopen weken die bevestiging had willen krijgen. Zo’n rot gevoel dit alles.

Thanks trouwens voor je reacties, het helpt me zeker :slightly_smiling_face:

Dat hij geen rekening met je houdt om je gezondheid, vind ik nog niet eens heel gek. Als je het zelf niet voelt/meemaakt kunnen mensen vaak minder begrip opbrengen voor iets en beseffen ze de ernst van de situatie niet. En het is heel makkelijk om iemand als aansteller te bestempelen natuurlijk. Dus ik vind niet dat je hem dat kwalijk kan nemen, maar dat het een lul is is zeker. Zelf nam ik het mensen ook kwalijk toen ze me niet swrieus namen tijdens een moeilijke periode. Maar omdat ze het gewoon niet begrijpen.

Het doet inderdaad pijn om erachter te komen dat iemand van wie je dacht dat hij om je gaf, het uiteindelijk niks boeit en gewoon lachend door gaat met het leven. Ik heb het zelf ook regelmatig meegemaakt, dat ik een paar maanden met iemand omging en dat uiteindelijk bleek dat het voor hem niet HET gevoel was of dat ze niet ECHT verliefd waren. En andersom heb ik dit ook bij mannen gehad. Zo is het leven nou eenmaal. Maar aan de andere kant, dat maakt liefde juist zo leuk als het wederzijds is.

ik denk persoonlijk dat hij je gewoon in de maling neemt en op je gevoelens inspeelt, maar ik ken hem ook niet verder dus dat is niet aan mij. Heb zelf best wel veel ervaring met mannen dus weet wel waar ik over praat zegmaar!