Verdrietig/boos over jongen

Hoi! Ik lees hier al wat langer mee, maar moest nu toch een account aanmaken om mijn verhaaltje te vertellen :cold_sweat:

Een aantal weken geleden ging ik uit met een vriendin. Achter de bar bij de discotheek waar we heen gingen stond een hele leuke jongen. Uiteindelijk heb ik met die barjongen gezoend op die avond. We hadden nummers uitgewisseld en afgesproken voor de dinsdag erop.
Die dinsdag hadden we onze date pas om 23:00 omdat hij nog moest leren zei hij. Het was heel gezellig, we hebben wat gedronken en gepraat en uiteindelijk zijn we (tot mijn grote spijt) bij elkaar in bed beland. Dat doe ik totaal niet snel, maar ik voelde me op mijn gemak bij hem en had het idee dat het een goede jongen was. Ik was er nog wel over aan het twijfelen voor het gebeurde want ik heb in het verleden slechte ervaringen gehad met jongens waardoor ik ze nu niet snel meer geloof/vertrouw. Maar hij zei dat hij echt een goede jongen is en me goed wil behandelen en dat hij graag wil dat ik hem wel zou vertrouwen (waarsch zei hij dat alleen maar omdat hij met me naar bed wou). Toen we bijna weggingen zei hij dat hij die week daarna tentamens had en die week daarna herkansingen, maar hij zou me daarna zeker een bericht sturen!
Drie weken later niks gehoord, dus ik was er een beetje klaar mee. Jammer dat het zo was gegaan maar ook prima als hij het toch niet zo leuk vond. Ik zat er wel mee dat we al seks hadden gehad en wat hij daarvoor had gezegd, maarja ik vond het wel klaar.
Afgelopen vrijdag weer naar die discotheek gegaan met een andere vriendin (niet om hem te zien). Toen vroeg hij waarom ik zo afstandelijk was en werd hij boos als ik met andere jongens ging praten/dansen. Hij zei dat hij niet had gesmst omdat hij die week toch nog tentamens had gehad en hij bood zn excuses aan.
Nou hadden we gisteren weer afgesproken, dus ik zat een uur voor de date in de bus. Ik stuurde hem een berichtje met waar we af zouden spreken. Toen stuurde hij (een uur van tevoren) dat het niet meer door zou gaan omdat hij die dag daarop naar Leiden gaat. Ik werd heel boos omdat hij zich ineens een uur van tevoren bedenkt dat hij naar leiden moet en dat hij het pas zegt als ik hem iets stuur! Anders had hij me dus wss laten staan. Ik probeerde hem nog een paar keer te bellen om verhaal te halen en ik stuurde berichtjes maar hij negeerde alles. Daarna belde ik met de mobiel van een vriendin en toen hij me hoorde werd er opgehangenā€¦
Sorry voor het lange verhaal, maar ik voel me er echt rot door en denk dat het aan mij kan liggenā€¦
Xxxx

HET LIGT NIET AAN JOU!

Deze jongen is gewoon een ontzettende klootviool. Ik snap dat je er rot door voelt, maar probeer hem te vergeten. Hij is jouw verdriet overduidelijk niet waard! Focus je lekker op andere leuke dingen en probeer hem uit je hoofd te zetten.

Dit soort jongens moet je zo snel mogelijk vergeten. Echt waar, laat je niet zo behandelen, dit is geen normaal gedrag! Focus je op mensen die jou wel waard zijn, die asshole komt zichzelf nog wel tegen.

Het ligt inderdaad niet aan jou, daar moet je zeker niet over gaan twijfelen.

Verbreek het contact, maak je niet langer druk om hem en laat hem lekker stikken. Voor hem tien anderen.