verdriet

ik wil het gewoon kwijt,sorry.

Bijna 3 jaar, zolang had ik al met Leroy.
We waren zo gelukkig samen, bij hem voelde ik me thuis, hij was mijn liefde,mijn beste vriend,mijn “soulmate”.
Thuis ging het erg slecht, dus na een half jaar ben ik bij hem en zijn ouders ingetrokken, totdat ook dat niet meer ging.
Ik en zijn ouders konden niet meer met elkaar opschieten, en ik heb besloten naar mijn moeder te verhuizen in arnhem(50 km van mijn oude woonplaats).
Hierdoor zagen we elkaar alleen nog maar in het weekend, en doordat mijn moeder en Leroy elkaar niet lagen, ging het ook steeds slechter met onze relatie aangezien ik niet naar hem toe kon.
Telkens ruzie , elk weekend.

School begon, en ik ontmoette Maikel, hij zat bij mij in de klas & ik was op slag verliefd.
Ik heb dit Leroy verteld en heb het uitgemaakt, ik wilde hem niet aan het lijntje houden.
Met pijn in mijn hart, het deed me zoveel verdriet maar we gingen door met ons leven.

Een maand later kreeg ik iets met Maikel , waar ik nu 2 maanden samen mee ben, het gaat opzich redelijk goed, maar naar mate de weken voorbijgingen begon ik Leroy erg te missen.
Hoe wij samen waren , daar kon niemand tegen op.
Ik heb hem niet gebeld, of gesmst, of iets anders ik ben niet iemand die op zulke keuzes terugkomt.

Nu een dinsdag werd ik gebeld door een goede vriendin uit mijn oude woonplaats, Leroy is overleden :cry:
Hij is met een vriend op de scooter onder de trein gekomen.
Zo plotseling, weg.
Ik kan het nog steeds niet geloven, het verdriet is zó groot.
Het doet me pijn, diep in mijn ziel.

Ik heb hem nooit kunnen zeggen hoeveel ik nog van hem hield, hoe dankbaar ik hem ben voor alles wat hij voor me gedaan heeft, hoeveel hij voor mij betekende nog steeds, en nu… zal ik dat ook nooit meer kunnen doen.
De gedachtes maken mij gek.

Ik was zijn grote liefde, en achteraf gezien denk ik dat hij ook mijn grote liefde was.
Het klinkt misschien zweverig, maar zo voelt het.
Alle dingen die wij samen hebben meegemaakt, ik zal nooit meer ergens aan kunnen denken zonder dat het mij pijn doet.

Ik mis hem, zoveel.
Ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet.

Ik hoop dat ik met mensen kan praten, die in dezelfde situatie hebben gezeten.
Ik kom er in mijn eentje gewoon niet uit.

sorry, ik kan je niet helpen:S heel veel succes meid!

Ohmygod ik schrik hier echt van, wat verschrikkelijk om dit mee te moeten maken. Dit gun je niemand… Ik wens je heel veel sterkte, er zijn vast heel veel mensen die je willen steunen en bij elkaar misschien de liefde kunnen geven die Leroy jou gaf.

heeeel veel sterkte, echt ontzettend heftig dit.

ik heb het zelf niet meegemaakt dus ik hoop dat je hulp vind, of misschien wel proffesionele hulp want dit is erg heftig.

Woow heftig! Sterkte.

zit niet in dezelfde situatie maar ik begrijp wel hoe vreselijk je je voelt…
misschien weer met zijn ouders in contact komen? ook al kon je niet zo goed met ze opschieten, misschien hebben jullie steun aan elkaar zodat je het beter kunt verwerken? heel veel sterkte…

Eerlijk gezegd denk ik dat Leroy wel wist dat je nog van hem hield, 3 jaar gooi je niet zomaar weg. En ik denk ook wel dat ie je zal komen opzoeken. Sterkte meid.

Vreselijk… Super veel sterkte!!

+Sterkte.

Heel veel sterkte!

:sob::muscle:

Ik denk ook dat hij weet dat je nog van hem houdt. En je kan natuurlijk altijd in je hoofd/gedachte tegen hem praten. Als je hier toch geen mee rust vindt of nog gewoon heel veel vragen heb kan je natuurlijk ook hulp zoeken bij een medium, maar ik weet niet of jij iets met spirituele dingen heb. Ik vind het echt heel erg voor je ! Ik heb nog nooit in dezelfde situatie gezeten maar als je iemand nodig heb om tegen te praten moet je het maar zeggen. Echt heel veel sterkte !

Wow, dat is echt heftig. Weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren, behalve dan dat ik je heel veel sterkte wil wensen meid!

ah wat erg voor je, ik weet niet echt wat ik moet zeggen…
maar sterkte meid !

Verschrikkelijk dit…
Je moet geen spijt hebben, daar schiet je niks mee op. het veranderd nu eenmaal niets. Gebeurd is gebeurd, je kunt het niet meer terugdraaien. In plaats daarvan moet je de fijne tijd die je met hem hebt gehad koesteren. Jij weet dat hij van jou hield en hij wist dat jij ook van hem hield…
Hadden jullie geen gezamelijke vrienden waarmee je erover kunt praten? Of met vriendinnen? Misschien zou je professionele hulp kunnen zoeken zodat iemand je kan helpen om dit verlies te verwerken? Het is belangrijk om erover te praten als je daar behoefte aan hebt. Denk aan de mooie dingen die jullie hebben gedeeld, niet aan de slechte, heel veel sterkte!

sterkte!

aaah :c

Ahw meid, wat erg! Heel erg veel sterkte!

wat erg, krijg bijna tranen in ogen als ik het lees. Heel veel sterkte meis!

sterkte…