Verdriet

Kunnen jullie mij helpen.

Mijn vriendje wil het uitmaken we hebben al een relatie van 2 jaar…
Hij wilt het uitmaken omdat ik volgens hem te ver ga. En te veel toe laat ’ kwa seks’
Wat kan ik het beste doen volgens jullie?

Qua seks? Duik je met anderen het bed in dan? En weet je waarom hij dat vind?

Huh? Te veel toe laat met andere jongens of?

Hij wil her uitmaken omdat jij teveel toe laat qua seks? Die snap ik ff niet, doe je dan dingen die hij niet wilt of wat?

Nee met hem ik ga met niemand anders naar bed, maar dat heeft hij via via gehoord. Maar dat was dus een roddel en daar gelooft hij soort van in. Ik ben nog maagd. Hij is nog nooit in me geweest door de roddels vind hij mij toch te ver gaan.

Dan heeft hij een probleem, niet jij. Je relatie zit echt niet lekker als hij op roddels van anderen af gaat i.p.v. jouw verhaal. Of heb je hem vaak voorgelogen over dingen?

Precies, mijn ex, waar ik 6 jaar mee heb gehad, gelooft ook dat ik vreemd ben gegaan… terwijl dat niet zo is…

Dus je hebt nog geen seks gehad en jij bedoelt dus gwn dat jij denkt dat jij vreemd bent gegaan. Zou hem ff vragen waarom hij roddels wel gelooft maar jou, zijn vriendin, niet gelooft en jullie hebben al vet lang dan vertrouw je elkaar toch blind?

Nee ik heb nog nooit gelogen tegen hem omdat ik van hem houd.

Wat een debiel, en dat na 6 jaar.

Het lijkt me heel erg als het uit zal gaan. Voor het laatst dat ik hem zag hadden we even gezoend en droog seks gehad hij was vet geil en is klaargekomen. Daarna was hij helemaal veranderd en deed heel dom ineens.

ja… wtf.

Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik zwanger kan zijn van hem na het droog seks hebben. Beide een onderbroek aan gehad.

Yup ik ben er zeker van
wat een lulverhaal.

Ik ben er bang voor, en als hij het uitmaakt dan ben ik helemaal een eind weg van huis.

Nee je kan niet zwanger zijn

Oke, nu twijfel ik wel een beetje aan de echtheid van dit verhaal.

Hij belde mij op en schelde mij uit voor hoer en zei ik zal maar snel een test doen ****. Ik moest even na denken. En toen wist ik was hij bedoelde hij heeft heel erg lang tegen mijn vagina lopen glijden en duwen. Dus belijkbaar denkt hij ook dat ik zwanger ben.

Ahahahaha wat een bullshit is deze.

Lieverds kan ik zwanger zijn door droogneuken met beide ondergoed aan? Ik voel me dagen niet oke in mijn buik. Veel pijn en noem maar op