verdriet omdat je iemand verloren hebt?

8

Ik ben 3 goede vrienden verloren…

Vorige maand mijn oom, 2 maanden terug mijn oma, een jaar terug mijn neef, en 4 jaar terug mijn moeder.
Het is moeilijk dat zeker ik ben stik jaloers op kinderen die wel een moeder hebben, tja die heb ik niet veel mensen weten het ook niet van me maar ik weet niet hoe ik ze moet vertellen. Kinderen uit mijn klas zeggen wel eens ja zeg het tegen je moeder ofzo dan… maar moeilijk he als je die niet hebt…
Loveumum <3 De 9 jaar die we samen hadden waren de leukste jaren uit mijn leven!

Mijn oma 3 maanden geleden…

Mijn oma in januari en mijn opa in februari (dit jaar).
Het kwam allebei te snel achter elkaar dus heb het nog niet echt goed kunnen verwerken. Helemaal als je elke keer geconfronteerd wordt met die posters die overal hangen van stichting ALS. Mijn oma is daaraan overleden. ): Kom er elke dag wel weer een tegen…

Mijn oma is een week geleden overleden…

@mvrdeluxee

Dat heb ik nou ook
Dat me vrienden gewoon nog een vader hebben en dat ik jaloers ben
Aleen soms denk ik, want dan ze te zeiken over hun vader of moeder
Dan denk ik wees blij dat jw nog een vader hebt :wink:

Mijn vader is 10 jaar geleden heel plotseling overleden. 'S ochtends is hij nog naar het ziekenhuis geweest omdat hij last van van zijn arm, daar konden ze niets vinden en is hij weer naar huis gestuurd. 'S middags is hij overleden omdat er iets mis was met zijn aorta… In het ziekenhuis waren ze een aantal testen vergeten, anders hadden ze hem misschien nog kunnen redden.

Hij was toen 36 en ik was 7. Veel te jong …

1 jongen heeft ooit tegen mij gezegd: Leuk dat je vader dood is!
En een meisje heeft ooit tegen mij gezegd: Ik wou dat ik hetzelfde als jou had… Dat mijn vader ook dood is!

Daar kan ik me zo boos om maken.

Mijn beste vriendin pleegde zelfmoord ( 2009 ), een paar kamers verder…
Ik mis haar. :cry: Over een paar weken is het 3 jaar geleden.

@maaike

Jaa he echt irritant,is dat

Dit. Precies.
Mijn konijntje ook verloren, dat is t enige.
Ofja ook mijn overgrootoma, maar toen was ik nog maar 12 ofzo. En toen besefte ik dat nog niet echt.

Mijn opa. Ik vind het echt kut om m’n oma zo alleen te zien. Ik ben nu ook heel erg bang dat ik haar ook verlies. En m’n nichtje, maar die was al overleden in de buik, zegmaar.

ik kan totaal niet omgaan met verlies
mijn opa is nu 1 jaar en 1 week geleden overleden, en nog steeds krijg ik vaak een brok in mijn keel als ik aan hem denk
hij was een van de mooiste mensen die ik ooit heb gekend… en ik weet dat het beter voor hem is, hij is nu niet meer alleen, etc, maar nja, dat wil even goed niet zeggen dat het fijn is

btw, heel veel sterkte aan iedereen x

mijn opa ik hou van hem want hij geeft me kracht dat ik door moet gaan<3 en hij is lief. Mijn oma is aan het dementeren en vraagt aldoor waar is opa, dus dat is wel moeilijk allemaal. Maar ik had eerst niet een hele hechte band met mijn opa, maar nu hij is overleden voelt het echt kut

mn moeder is aan kanker overleden toen ik 7 was, en mn opa toen ik 6 was… Dit jaar zijn mijn oom en twee tantes overleden… En drie weken gelden is een vriendin van mij vermoord…

mijn oma, ze is een maand geleden overleden maar ik mis haar nog elke dag!

Ik heb een vriend van me verloren omdat hij beroemd is geworden :frowning_face: ik weet niet wat ik nu moet doen want hij ziet mijn berichten niet omdat hij zoveel notificaties krijgt