Verdoving tandarts.

Hallo, ik kom net bij de tandarts weg.
Ik durfde er ineens niet meer heen, dus ben iets van 3 jaar niet heengeweest.

Maargoed, ik had dus een gat in mijn kies om het zo maar te noemen.
Ik was net optijd gekomen want als ik een poosje later was gekomen kreeg ik een wortelkanaalbehandeling ofzo.

Nu hebben ze het dus verdoofd aan de linkerkant. Maar wanneer krijg ik hier weer gevoel in? Na hoeveel uur? Want dit is echt vervelend met drinken en praten …

Het is idd vervelend, volgens mij blijft het gevoel wel een halve dag aanhouden…

Ah bah…

Toen het net verdoofd was vond ik het wel grappig, ik kon in mn wang bijten zonder dat ik het voelde haha… Maar nu word ik het toch echt wel zat …

Ja irritant, ik weet het niet zeker (is voor mij een poos geleden). En je kunt met je rechterkant wel eten en drinken toch?

Ja de rechterkant wel. Maar dan is het alsnog vervelend als ik een slok drinken wil nemen haha… Maar liever verdoofd dan een wortelkanaalbehandeling. Weet niet precies wat het inhoud, maar het moet wel zeer doen heb ik gehoord haha

Probeer anders te drinken door een rietje? Ja ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad (de tandarts had een vulling verkeerd geplaatst, en ineens moest het dmv een wortelkanaalbehandeling hersteld worden), is echt niet fijn! Die pijn behoud je ook langer dan het vullen van een gaatje. Dus wat dat betreft ben je een lucky bastard dat je net op tijd was.

Ja inderdaad… Ik ben nooit bang voor de tandarts geweest, dat is zo ineens gekomen… Waarom weet ik ook niet, achteraf viel het ook best wel mee. Maar drinken door een rietje kan ik inderdaad wel gaan proberen! Bedankt :slightly_smiling_face:

Haha ja kan heel vervelend zijn, die verdoving. Het verschilt per persoon en ligt aan hoeveel verdovingen je hebt gekregen hoelang het duurt voordat het over is!

(ik ga altijd proberen te lachen en dan een foto maken, ziet er zo debiel uit :stuck_out_tongue: )

Hahaha :p.

Hmm en het eten kan ik ook maar beter even laten… Ik eet nu een broodje, maar bijt de heletijd op mn tong haha …

Oo, dat kan verschillen. Mij moesten ze vorig jaar 2 keer boren en de eerste verdoving was na 8 uur pas uitgewerkt(was gewoon niet leuk meer!) en de tweede vroeg ik om een spuit die minder werkte, en die was na ongeveer 4,5/5 uur uitgewerkt.
Je kan trouwens proberen te drinken met een rietje… eten zou ik nog even mee wachten.

De verdoving is er bijna uit! Alleen in mijn lip nog iets :slightly_smiling_face:

Gelukkig is de verdoving er al bijna uit.
Ik had toen ook een gaatje toen was ik erg vroeg erheen gegaan rond half 8 s’morgens, erna ben ik weer thuis gaan slapen en toen ik wakker werd was het weg haha.

Ik heb vorige week ook geboord en de verdoving was bij mij met 3/4 uurtjes er weer uit!

Ik krijg altijd een gehele kaak verlammende verdoving ofsoow… ik kan dan niks…

Ik had vorige week 11 verdovingen aan een kant… Dat was kut :’)

Ligt eraan hoeveel verdovingen je gehad hebt. Nu voel je nog niks van dat je op je wang en tong gebeten hebt, maar als de verdoving uitgewerkt is wel!

Ik heb ook een keer gehad dat de verdoving niet wou werken… Zijn een stuk of dertig in gegaan… maar toen mijn kies eruit was voelde ik de verdoving wel -__-

4uur ongeveer!

Ik heb ook vaak zat een verdoving gehad. Ik werd dan om 4 uur 's middags ofzo behandelt, en begon in de avond pas weer iets te voelen. Dus het duurde bij mij best wel lang.