Verdomme, volgens mij heb ik het verknald:(

Hee!
Ik wilde eventjes melden dat we zaterdag naar de bioscoop gaan:)
Heb um zelf gebeld, en ben blij dat ik dat gedaan heb. We doen dus met kerst niks met familie ofzoo en gaan zaterdag lekker met zn tweeën weg en daarna misschiien nog uit met onze vrienden :slightly_smiling_face:
Dankjullie wel voor jullie reacties btw en een fijne kerst!

Ik vind het goed dat je er wat van hebt gezegd. Als het je kwetst/onzeker maakt, mag je het heus wel vertellen!

Misschien moet je weer even bij hem langs gaan? Om te praten over alles? Ik denk dat je dan beter doordringt, dan slechts aan de telefoon alles te vertellen.

Persoonlijk denk ik niet dat hij je kwijt wil, anders raakte het hem niet zo diep. Natuurlijk kan altijd alles gebeuren, maar stel dat hij niet voor jullie relatie wil vechten, dan is hij je niet waard.

Ik vind niet dat je het verknald hebt; praten over je gevoelens hoort bij een relatie. Als hij daar niet goed mee om kan gaan, ligt dat niet aan jou.

(ik hoop dat ik je een beetje kon helpen)

Ik heb beetje de zelfde mening als hier boven…
Je hebt het zeker niet verknald. bij elke relatie hoor je over je gevoelns te praten! en als je dat niet kan samen met je vriend dan is de relatie niet zo goed…
Ruzie’s horen ook bij een relatie hoor. meestal betekend ruzie met je vriend dat je van elkaar houd.

En als hij jou niet vergeeft over wat jij hebt gezecht tegen hem dan hou hij niet genoeg van je;)…

ik kan je niet echt tips gaan geven over wat je nu moet gaa ndoen. maar ik zou gewoon met m gaan praten;). daar komt vast wel wat goeds uit

veel succes

Je hebt het niet verknald, je zei gewoon iets wat je dwarszat, toch?
Praten was de juiste keuze en volgens mij is hij niet echt gekwetst, maar zag hij het eindelijk in dat het zô was en was hij bang dat je hem niet meer wil ofzo.
Ik zou afwachten, hoe moeilijk het ook is.

Het is juist goed dat je het hebt gezegd, het heeft geen zin om daar in je eentje over in te gaan zitten.

Wat je misschien nog zou kúnnen doen is zeggen dat je je niet zo hard had willen uitdrukken, omdat je hem niet wilt kwetsen ofzo, maar dat je gewoon wilde vertellen dat je iets dwarszat. En dat het er misschien een beetje ongelukkig uitkwam.

Zoiets?

ik heb het belangrijkste gelezen.

je hebt het niet verknald hoor, je hebt gewoon gezegd wat je voelde!

maar ben je zeker dat hij bot doet op msn want…tja…Jongens zijn altijd met iets bezig als ze op msn zijn…Zolang hij maar niet bot is als hij bij jou is!
Ga gewoon met 'm praten en verzeker 'm dat alles het wel waard is.

upje voor mezelf :angel:

Je hebt het niet verknald. En als dat nu al zo´n problemen geeft, hoe moet dat dan als je 20 jaar getrouwd bent :wink:

ruzie’s horen in elke relatie en hoeven niet per definitie slecht te zijn. gevoelens uiten is alleen maar goed. Ik snap niet waarom jullie gaan msn-en als het iedere keer zo afloopt. Als jullie samen zijn gaat het goed zeg je en op msn niet. stop er dan mee,

up

Je hebt het zéker niet verknald. Het is goed dat je vertelt wat er is. Ik geloof dat je hem gewoon moet uitnodigen bij jouw, en het fijn proberen maken. Als je merkt dat er nog steeds wat is, zou ik hem echt gewoon vragen wat er scheelt. En anders moet je hem nog duidelijker maken dat hij op jou kan rekenen en hem tijd geven om over zijn gevoelens te praten. (:
succes!

Het is goed dat je het hebt gezegd!
Voor hem is het niet leuk om te horen, vandaar zijn reactie. Laat hem en jezelf even bekomen, en probeer toch samen even tot een oplossing te komen. Een compromis!

Precies + op MSN vat je al snel dingen verkeerd op!