Verdient Girlscene jouw bedankje?

[i]Dit klinkt misschien raar. En tot voor kort had ik er niet eens aan nagedacht. Maar ik dacht : ‘Misschien denken er veel meer meiden er zo over…’ (Ik wist ook niet waar ik het kon plaatsen, of dat er al eentje is opgericht…)
Maar hier komt het dan.

Vandaag bedacht ik me opeens : ‘Is het niet raar?’ Ik bedoel Girlscene. Vroeger hadden meisjes van onze leeftijd niet eens de kans om te praten over hun problemen. Ja, ze konden het wel aan hun ouders vertellen, of een goede vriend. Maar geef toe, graag zou je je eigen boontjes willen doppen.
Je eigen problemen hoe klein dan ook oplossen. En nu vandaag de dag, bestaat er een website genaamd Girlscene waarin jonge vrouwen vragen kunnen stellen die ze nooit aan hun vriendinnen of ouders zouden kunnen vragen. Deze vragen kunnen ze anoniem op deze website zetten, en antwoord krijgen.
We kunnen onze verhalen delen vol leed, pijn etc. en dan kom je er uiteindelijk achter, dat er echt iemand naar je luistert. Een ander meisje dat voor haar beeldscherm zit, met je meeleeft en de moeite neemt om je te helpen of gewoon te typen : ‘Sterkte’ Een zin dat ik goed vind passen bij deze website is : ‘Je bent niet alleen’ Zolang je maar internetaansluiting hebt :stuck_out_tongue:

Het is niet dramatisch bedoeld. Maar als je er goed over na denkt… Dan is het best wel bijzonder. Een plek waar meiden van over heel de wereld (zolang ze de Nederlands taal begrijpen en kunnen lezen) samenkomen om elkaar te helpen en te steunen. Een plek waar je je eigenlijk niet echt hoeft te schamen. Want er is vast wel een ander meisje, die dat zelfde heeft als jou.

Dus daarom wil ik, Monique van Loon bedanken. Ze was 14 jaar en had ervoor gezorgd dat andere hun verhalen konden delen. Dus als je gewoon ff wilt bedanken. Gewoon bedanken voor deze leuke site. Dan zou dat erg fijn zijn. Want zeg nou zelf. Als jij bidt (als!), dan bidt je toch vaak een bedankje voor alles wat je hebt gekregen? (sorry voor de rare zin)

Alvast bedankt, voor je bedankje! :slightly_smiling_face: [/i]

Ja heb je helemaal gelijk in! Dus niet alleen Monique maar ook alle meiden die Girlscene tegenwoordig draaiende houden bedankt. :slightly_smiling_face:

Hihihi ik vergeet mijn eigen bedankje!

Bedankt, voor deze toffe site!

ja eigenlijk is dat wel zo!
ik ‘leer’ af en toe nog wat van deze site ^^

dus: Bedankt girlscene (=

Haha " ‘je bent niet alleen’ (zolang je maar internetaansluiting hebt) "

Maar inderdaad, je hebt gelijk!

Op de een of andere manier had ik honderden ‘bedankjes’ verwacht… :flushed:

^ Dit is nu niet echt een veelbezocht board. Heb geduld. :wink:

Tuurlijk krijg je geen honderd bedankjes een halfuur na je bericht.

Inderdaad, je hebt echt gelijk!

Bedankt alle mensen die GS verzorgen etc etc.

Uppp (=

Zo bedoelde ik het ook niet :stuck_out_tongue:

Je hebt gelijk inderdaad, bedankt Girlscene! :grinning:

Ja Girlscene verdient zeker mijn bedankt en daar ben ik vaak van bewust.

Ik denk niet dat Monique daarom (de voorloper van) Girlscene is begonnen.

Lieve meiden! Ik werd via Twitter op dit topic gewezen. Zo lief! Ik moet er echt van blozen en krijg een enorme glimlach op m’n gezicht.

Het is alweer tien (!) jaar geleden dat ik de voorloper van Girlscene begon. En ik ben daar nog iedere dag blij om. De beslissing van mijn leven!

En hoe tof is het dat de site nog steeds bestaat, zo’n restyling heeft gekregen en dat er nog altijd zoveel meiden komen en een fijne tijd beleven. En dan die vaste bezoekers, sommige komen er echt al 10 jaar en zijn samen met mij en de site opgegroeid. Hoe gaaf!

Dus dank voor dit topic maar bovenal een hele grote DANKJEWEL aan jullie :slight_smile: Geen Girlscene zonder de Girlsceners.

Dikke kus!!
Monique :slight_smile:

:upside_down_face: Bedankt, dat je er zo over denkt :grinning: ^

Jajaja! Het klinkt misschien raar, maar ik was echt een ander persoon geweest als ik niet op Girlscene had gezeten. Heb echt vriendinnen voor het leven ontmoet in dat ene leuke speciale youre beautiful topic. En het moderaten vind ik meestal ook superleuk om te doen. Bedankt Monique!

Ja, dat vind ik ook zeker, maar mijn dank gaat toch vooral naar alle lieve GS’ers, want met elkaar maken en houden we het leuk (: