Verder tekenen of niet?

Ik heb ooit eens een tekening gemaakt (vorig jaar voor moederdag)
En ehm ik vond em zelf wel mooi :blush: Zal ik er nog een maken of niet? Hebben jullie nog tips voor me?
Hier is die, en ehm dit zeg ik er even bij: het was een model met nepwimpers, dus daarom zien ze er ook nep uit hahaha. (:
hier kan je em zien http://misha-12.hyves.nl/…w/fotos/610020442/0/R-TB/
zal ik em ook nog op tinypic uppen? :slightly_smiling_face:

Jammer van de ruitjes!
Ik vind hem mooi maar ik kan het niet goed zien zo op zijn kant :stuck_out_tongue:

Hijs SUPPER vet!
Zeker doorgaan!
je hebt duidelijk talent!:smiley:

ja kan voor de volgende keer een stapje moeilijker doen, namelijk met hylights en schaduwen;)

uhu. het was mijn eerste tekening daarom nog ff hulplijntjes. die kan ik natuurlijk altijd nog weggummen (A)

Haha ik wou net gaan zeggen dat je de hulplijnjtes erna beter kunt uitgummen maar zeker goed en zeker er mee doorgaan. En inderdaad telkens weer een andere uitdaging aangaan.

thanx :slightly_smiling_face: ben nu met een nieuwe bezig - lang leve de mooie plaatjes in de cosmogirl! 8D

Mooie tekening, maar ik zou proberen minder met lijnen te werken, zoals om de lippen heen heb je heel duidelijk lijntjes zitten, wat je normaal niet hebt (uitzonderingen daar gelaten)
Ik zou wat meer met schaduw proberen te werken.

Okay thanx voor de tips!!

hij is echt super mooi hoor!!!
zeker doorgaan met tekenen! :grinning:

Meisje je hebt talent!
Supermooi!

Zou je het hier willen plaatsen… Ik zie het namelijk niet.

en ik ben te lui om te klikken :3

ik doe het wel ff ;p

http://94.100.121.28/610000001-610050000/610020401-610020500/610020442_5_R-TB.jpeg

Bedankt.
Heel erg mooi maar je mist een tand.

Heeel mooi!

Ze mist idd een tand.
Verder wel mooi.

Echt heel leuk moet je me deur gaan!

Je hebt Talent meid!

ik vind het mooi, maar ik vind het dom dat je vraagt of je meer moet tekenen. als jij dat leuk vind doe je dat toch, lekker belangrijk wat anderen ervan vinden.

Het is mooi, maar jammer van die ruitjes. En je mag best aan ons je mening vragen, tuurlijk mag dat zelfs, maar als jij het leuk vind om te tekenen dan moet je natuurlijk meer tekeningen gaan maken haha.