Verder of stoppen?

Heee, ik vind al een best lange tijd een jongen uit mijn klas super leuk. In het begin ging het heel goed. Ik ging steeds meer met hem praten (oké, 2x per week ofzo, maar dat was al een goed begin) en Ik begroette hem in de gang etc. Op een gegeven moment ben ik hem met zijn vrienden een keer tegengekomen met uitgaan en toen hebben we afgesproken een keer met ze uit te gaan. Dit hebben we ook gedaan, en was hartstikke gezellig. Alleen sinds kort weet hij zelf ook dat ik hem leuk vind (via zijn vrienden, die het weer weten van mijn vriendinnen…) Hij is wel het persoon die dingen niet gênant gaat maken dus hij bleef me wel beetje begroetten en soms praatte hij heel kort met me. Maar toch praat ik weinig met hem en het gaat niet een de vriendschappelijke kant op. Ik dacht aangezien hij het weet en zelf ook niet echt iets extra’s heeft ondernomen, vindt hij mij niet leuk. Dus op een gegeven moment had ik het plan om gewoon vrienden met hem te worden, maar zelfs dat is moeilijk. Ik weet zelf ook niet echt meer wat ik wil, aan de ene kant wil ik heel graag verder en proberen of er iets uit komt, maar aan de andere kant wil ik alles vergeten en loslaten… iemand tips?

je kan beter mee stoppen zeker als het maar van een kant afkomt

je kan het misschien proberen, maar veel hoop heb ik niet. Blijf gewoon vrienden met hem.

Gewoon vrienden blijven. En wie weet komt het ooit nog, maar daar zou ik niet al je hoop op vestigen.

Ik weet dus alleen niet of het maar van één kant komt… hij is opzich niet heel verlegen (tegen meisjes) maar als het op verdergaan aankomt weer wel. Dus ik weet ook niet zo goed hoe hij erover denkt. Ik vind het ook heel moeilijk om vrienden met hem te “blijven” aangezien ik nooit echt Vrienden met hem ben geweest, maar gewoon meer dat we elkaar wel eens spraken omdat we bij elkaar in de klas zitten. Moet ik dan nog wel gewoon “aandacht” vragen en zo en proberen echt vrienden te worden of gewoon alles stoppen?

doe wat je gevoel zegt!
en als jou gevoel niks zegt, zegt mijn gevoel dat je gewoon normaal tegen hem moet proberen doen en niet ineens anders want dat brengt alleen maar problemen met zich mee.

Haha nou mijn gevoel zegt: Ga voor hem! Hij is super leuk en hij vind jou ook vast heel leuk! Je kan hem echt niet zomaar aan je voorbij laten gaan, want hij is vrij perfect voor je!
maar ja… ik weet niet of t zo slim is altijd naar mn gevoel te luisteren :stuck_out_tongue:

Nou hij is gewoon single en als je hem echt heel leuk vind moet je niet opgeven!

dat vind ik ook, je kunt het alleen maar proberen. Een neen heb je en een ja kun je krijgen.