Verder of niet ?

Ik wil graag weten wat jullie ervan vinden, zodat ik weet of ik verder moet gaan of niet. Dankuu :couplekiss_man_woman:

Ik liep door een prachtig, groen bos, omringd met allerlei planten en vrolijke bloemetjes. Ik voelde me er helemaal thuis. Ik herkende het bos,het was waar ik altijd met mijn vader, toen hij nog leefde. Ik hoorde de vogels fluiten en liep het pad verder af. Langzaam kwam ik aan het einde en kwam bij een groot meer uit. Het zag er zo verleidelijk uit dat ik er wel in moest. Snel deed ik mijn schoenen en mijn vest uit en sprong in het water. Het zoete water drong mijn neus binnen en ik deed mijn ogen dicht. Ik kwam weer boven, maar het bos was niet hetzelfde. Alsof in toen ik net onder water was er een grote brand was geweest. Alle mooie bloemetjes waren weg en de vogels floten niet meer. Het was een kale vlakte met af en toe nog een boom maar verder niets. Ik stapte het water uit en wilde net mijn schoenen aan doen toen ik bij mijn schouders werd gegrepen. Ik draaide me om. Het was een zwart gedaante, en ik kon zijn gezicht niet zien, maar wat ik voelde was niet goed. Het voelde zwart en leeg, zoals dood. Het greep me bij mijn keel en ik gilde zo hard als ik kon.
Ik werd bezweet wakker en was misselijk. Ik liep naar de badkamer en maakte mijn gezicht en polsen nat. Het werkte een beetje maar het misselijke ging niet weg. Ik keek in de spiegel, mijn lichte blauwe ogen waren dof en ik had grote kringen onder mijn ogen. Dit was nieuw voor mij, deze droom. Ik ben een heks, dus die hebben wel vaker zo’n rare dingen, maar ik wist niet wat ik hiermee aan moest. Ik keek op mijn mobiel, het was half 5. Het duurde nog even voordat ik moest opstaan dus ik ging weer het bed in. Maar slapen kon ik niet meer.
Na een tijdje in bed te hebben gelegen was ik het zat. Het was 6 uur. Ik stond op kleedde me om en liep naar buiten, op naar het bos in mijn droom. Ik pakte mijn fiets en reed naar de bosrand, zette mijn fiets op slot en liep het bos in. Het was niet hetzelfde als in mijn droom, de eerste vogels begonnen te fluiten en het was schemerig. Ik liep het pad, van in mijn droom, af en kwam inderdaad bij het meer uit. Er was niets vreemd aan de hand. Maar waarom heb ik dan over deze plek gedroomd? Ik ging op de grond zitten en voelde de aarde om me heen. Ik sloot mijn ogen en luisterde naar mijn adem. Ik voelde me nog steeds slecht. Ik fluisterde een spreuk: ‘Natura auxilium me et tueri me ‘. Ik rook de geur van vers gemaaid gras en natte aarde. Ik opende mijn ogen en keek op mijn mobiel, het was kwart voor 7.

Leuk geschreven! Ik wil wel wat meer lezen :wink:

Je zinnen kloppen niet allemaal, daardoor is het nogal lastig om te lezen.
Ik vind het eerlijk gezegt niet zo intressant.

In het begin dacht ik aan de hongerspelen :d

Hahah, ja je moet er wel van houden. Mensen die niet zo van die verhalen houden is het niet zo leuk zeg naar hihi.

misschien kan je iets meer details geven? dan is het wat boeiender en makkelijker in te leven voor anderen. verder vind ik het idee leuk hoor!

Maar moet ik hiero verder gaan ? xx

Jammer van je titel. Je had vast wel wat originelers kunnen bedenken.

Ik vind het niet slecht, maar ik vind het wat chaotisch geschreven, ik mis details en gevoelens, ik heb geen idee wie je hoofdpersoon is en daardoor kan ik me niet inleven. Technisch gezien schrijf je heel goed (tip: getallen onder de twintig schrijf je voluit) maar ik mis wat emotie en karakter.