Verder gegaan met beste vriend

Afgelopen dinsdag was er een vriend bij mij. De jongen die ik leuk vind. We spreken de laatste tijd veel af en hebben het dan ook echt heel leuk. Hij kwam met het idee om te gaan drinken dus we hebben wat gedronken en na een tijdje waren we echt stomdronken.
We zijn toen in mijn bed gaan liggen en hij kuste mij overal etc. Toen zijn we ook verder gegaan.
Daarna zijn we in slaap gevallen en werden we wakker gebeld door zijn ouders. Toen hij naar huis moest zei hij: Het was een soort van hemel met jou.

En nu heb ik dus zo veel feelings. Maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik word echt gek. Want hij heeft me niet geappt en ik weet ook niet of ik dat nou moet doen? Wat kan ik het best doen? :flushed:

Ik zou gewoon appen hoor! Als hij dan ineens kortaf gaat doen, dan zit er een kans in dat hij misschien spijt heeft. Maar praat hij gewoon leuk terug dan zal het wel goed zitten. Ik zou gewoon appen en hem uitnodigen om wat leuks te doen weer.

@ Gisteravond wou hij weer langskomen, dus het is goed. Gelukkig :flushed: :flushed: