verder gaan

hey :slightly_smiling_face:,

ik ben sinds een paar weken met een jongen bezig, we hebben wel gekust en hij heeft mij gevingerd maar ik weet nu niet hoe het verder moet, mn ex gaf namelijk altijd heel duidelijk aan wat hij wou enzo, met hem heb ik ook alles gedaan maar bij deze nieuwe jongen voelt het net of ik nog nooit iets gedaan heb. ik word zo zenuwachtig bij hem ik weet ook niet hoe dit kan. Ik wil wel graag verder gaan maar op de een of andere manier komt het er gewoon niet van ofzo. Mijn ex zorgde er namelijk zelf een beetje voor ( mijn hand pakken enzo)

Iemand tips hoe ik me hier overheen kan zetten haha?

Aan hem vragen of hij het ook wil, of hij je dan een beetje kan sturen?

Het heeft toch geen haast? Leer elkaar eerst even een beetje beter kennen alles komt wel op zijn tijd. Het moet niet geforceerd worden.

Als ik je een tip mag geven, dan zou ik je aanraden eens na te denken of je wel zo snel moet gaan. In je postgeschiedenis zie ik vrijwel alleen maar topics over problemen met je ex, niet kunnen kiezen tussen twee jongens etc. Natuurlijk moetje seks hebben wanneer jij dat wil, maar zeker als je nog jong bent, kan het geen kwaad het niet te overhaasten.