verder gaan of niet?

ik heb met een jonge gezoend aleen ik weetniet of ik wel wat met hem wil, hij wel ;s wat moet ik nu doen? ik voel niets voor hem iemand tips?

Nou als je niks voor m voelt kan je beter niet verder met hem gaan, dat is alleen maar lullig voor die jongen.

okee hoe moet ik dat aanpakken???

Gewoon tegen hem zeggen dat je niets voor hem voelt?

je moet alleen met iemand iets nemen als je ook echt wat voor diegene voelt vind ik. Anders vind ik het zielig voor hem omdat hij dan misschien denkt dat je wel wat voor hem voelt hoewel dat niet zo is. Dan heeft hij er ook niks aan. Je moet gewoon zeggen dat je niks voor hem voelt,en dat kun je heus wel aardig doen. bijvoorbeeld: ik vind je lief en aardig maar ik voel verder niks voor je (wel alleen zeggen als het zo is :stuck_out_tongue:).

ik had ook zoiets, ik zal even mijn story vertellen, misschien heb je er wat aan.

een jongen vond me leuk, maar ik hem niet dus ik moest hem afwijzen. dat vind ik altijd superzielig dus ik zei tegen hem ‘ik ben denk niet aan verkering toe, en er is de laatste tijd veel gedoe thuis en heb weinig tijd, dus het is beter dat we gewoon vrienden blijven oké?’ en hij accepteerde het.

het is moeilijk, maar je moet niet verder gaan als je hem echt niet leuk vind. kijk als je hem een klein beetje leuk vind, kon je het nog proberen maar als je hem echt niet leuk vind, niet doen! dat is zielig tegenover die jongen. jij wilt toch ook niet met een jongen die jou eigelijk helemaal niet leuk vind? succes!

als je niks voelt, niet doen.

wrm zoen je dan met hem als je weet dat hij jou leuk vindt>?
je hebt hem nu valse hoop gegeven…

Je typt niet echt als iemand van 16, kan aan mij liggen hoor… (: