verder gaan of niet :(:(

Heejs.
ik heb een probleem:$

ik heb een relatie van al bijna 2 jaar :blush:
en het probleem is dat hij verder wilt gaan dan zoenen en strelen ?
ik wil het eigelijk niet
ik weet ook niet waarom maar ik wil het gewoon niet
geen reden enz.
en hij wordt telkens n beetjh boos als we in zo’n positie zitten bij het zoenen enz.
ik wordt dan ook boos op me zelf
omdat ik steeds nee nee moet zeggen
hebben jullie dat ook
of weten jullie wat ik meot doen
of meot zeggen dat ik het niet wil

ik heb geprobeerd het uit te leggen
maar n weekj er na was het weer het zelvde.

ps. hij is echt n lieve jongen en zegd dat k hem kan vertrouwen enz maar toch…

help mee:$

Goed met hem daarover praten, blijft tie erover doorgaan. Dan zou ik het uitmaken. Hij moet maar geduld hebben.

Je hebt een relatie van 2jaar, dan snap ik opzich wel dat je vriend verder wilt. praat er gewoon een keertje rustig over, maar denk eerst goed na of je het nou wel of niet wilt en waarom. Dan kom je er echt wel uit

Inderdaad wat wakeupcall zegt. Het is vast een lieve jongen, maar als je niet wilt dan wil je niet, punt.

Hoe oud zijn jullie?

Niet doen, want je voelt je er duidelijk niet goed over.
Je moet niet verder gaan als je je er niet oke bij voelt.

Als ie je daarom dumpt is het maar goed dat je van hem af bent!

Dat zou niets uit moeten maken, of je nou een relatie van 1, 2 of 10 jaar heb. Als je iets niet wilt, dan moet je het gewoon niet doen. En je vriend moet maar geduld hebben.

kijk als je 17 bent ofzo, snap ik dat zijn geduld wel een beetje opraakt na die 2 jaar.

maar stel je bent 14, dan moet hij maar lekker wachten tot jij er klaar voor bent !

ik ben het eens met WAKExUPxCALL & FindingNemo!

Hoezo zou het anders zijn als je 17 bent :’) ?
Als je iets niet wilt, dan moet je het niet doen. 14 of 17.
haha, sorry dat ik zoveel reageer.

Volgens je profiel ben je 15, en dan vind ik dat je alle recht heb om nee te zeggen xD bij elke leeftijd trouwens maar nou en x]

ik Ben 15 wordt in maart 16
en hij word in december 16

jong of niet ??

En als ik verder wilt gaan dan denk ik van nee
niet doen ik denk steeds dat ik er spijt van ga krijgen eght een raar gevoel
en ik durf het niet aan me vriendinnen te vertellen want ik ebn abng dat ze gaan zeggen van ja je moet het uitmaken enz…
ik hou eght supper veel van hem

Dan moet je het gewoon niet uitmaken en afwachten. Maar je moet niets tegen je zin gaan doen. Daar ga je verschrikkelijk spijt van krijgen.
Desnoods ga je dr mee ‘dreigen.’ Dat je het uit gaat maken, als hij dr niet over op houdt. Misschien dat tie het dan gaat snappen dat je er nog niet klaar voor bent.

Ik kan begrijpen dat hij op zijn (bijna) 16e toch wat dingen wil gaan proberen op seksueel gebied, maar zolang jij niet wilt zal hij daar rekening mee moeten houden. Vertel hem nog een keer dat je er niet klaar voor bent en vraag hem dat te accepteren.
Wanneer hij niet bereid is om rekening te houden met jouw gevoelens, dan is hij je niet waard en zou ik hem dumpen… Hoeveel pijn dat ook doet.

Jij wilt het gewoon niet, dan moet je het ook echt niet doen.
Je vriend moet daar respect voor hebben.
Zoiets moet speciaal zijn.
Als hij dat niet respecteert is dat zijn probleem, hij moet je niet dwingen tot iets wat je niet wilt.

Als jij niet wil, niet doen.
Maak hem dat duidelijk en zeg er ook maar bij: ‘Als ik er wel aan toe ben, merk je dat wel’ zoiets.

bedankt meiden .

als je het niet wil. dan moet je het vooral niet doen. anders kan je er later misschien spijt van krijgen.
ik zou er met hem over praten. en wanneer hij het niet respecteerd dat jij het niet wil, zou ik er toch over denken om het misschien uit te maken.
ik vind het trouwens wel erg goed van je dat je nee kan blijven zeggen.
ik wou het eerst ook niet met mijn vriend. maar hij heeft me zo ver weten te krijgen, dat we al verder gingen binnen een maand. achteraf had ik er eignelijk niet eens heel erg spijt van… maar knap van je, dat je toch nee kan blijven zeggen!

Nooit iets doen waar je niet klaar voor bent. Hoe verliefd je ook bent, je krijg er spijt van.

Hij moet dat respecteren, doet hij dat niet dan ziet hij je blijkbaar niet graag genoeg. Dat is pijnlijk, maar dan weet je tenminste dat je je beter iemand anders zoekt