verder gaan dan alleen zoenen?

Hee iedereen. Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik heb een soort openrelatie met een boy, maar zal ik verder gaan dan zoenen of nog wachten totdat ik een echte relatie met hem heb?? (trouwens heb het nog nooit gedaan, dus weet ook niet hoe dat gaat XD:blush:)

hoe oud ben je?
en wat is voor jou een open relatie?

ik ben 14 bijna 15 en hij is 18 :stuck_out_tongue:
Naja dat je gewoon mag zoenen met wie je wil en dat je dan niet boos wordt op elkaar :stuck_out_tongue: zoiets. in iedergeval geen vaste relatie

Dan zou ik het zeker niet doen. Daar ga je later spijt van krijgen!

Nee, dan zou ik niet verder gaan.
Dan zou hij in principe een uur nadat hij met jou verder is gegaan een ander meisje kunnen batsen.
Geen prettige gedachte.

Ja maar al me vriendinne hebben het allemaal al gedaan en ik ben nog maagd dat is kut hoor

Dat hangt ervan af. Is je onderliggende gedachte dat je op deze manier een relatie met hem krijgt? Doe het dan niet want dat gaat je op die manier niet lukken.

Als je onderliggende gedachte is een seksmaatje waar je verder geen gevoelens voor hebt moet je doen wat je wilt. Maar als dat niet zo is zou ik er niet aan beginnen. Als hij echt een vaste relatie (zonder anderen in het spel) dan had je die al lang met hem gehad.

Als je het doet om erbij te horen zal ik het zo zeggen:
Ga je gang, neuk die kerel! Jij bent je maagdelijkheid verloren aan iemand waar je eigenlijk niets mee hebt, maar ja. Je kan tenminste meepraten!

Dit is mijn telkens terugkerende gedachte als ik dit soort topics lees.

Sowieso, als je merkt dat je je aan die persoon gaat hechten is het al te laat.

en dan :confused: het is niet omdat je vriendinnen ontmaagd zijn dat jij dat ook moet zijn
ik zou gewoon gewachten tot je een vaste relatie hebt met hem

Toen ik zo oud was als jij zeiden ook een hoop mensen dat ze al seks hadden gehad. De waarheid? Mensen logen omdat het anders niet cool was. Het gemiddelde voor eerste keer seks ligt nog steeds ergens op 16,5.

ja okee… dat is wel dom ja i know maar we willen wel een relatie alleen ben bang dat me ouders het niet goed gaan vinden

Als je het om die reden doet: NEE.
En anders eigenlijk ook niet. Ik vind dat je seks moet hebben met iemand die speciaal voor je is, vooral de eerste keer. Dus ik zou het alleen doen als ik al een tijdje een vaste vriend had. Maar dat is mijn mening.
Maar als je het doet om er bij te horen raad ik het je echt af, dan krijg je er later misschien spijt van. En sowieso, je bent pas 14, dan is het echt nog niet gek dat je nog maagd bent hoor.
En dat je ons die vraag stelt zegt al genoeg, dat je er over twijfelt…

precies. Net als de meisjes die degene waren met wie hij vreemd ging en vervolgens denken dat hij echt niet vreemd zou gaan wanneer ze samen een relatie hebben en hij zijn huidige vriendin heeft gedumpt

Zeker weten niet doen!
Hier ga je spijt van krijgen.

Waarom zou je bang zijn dat je ouders het niet goed gaan vinden?
Vertel ze gewoon eens dat je een leuke jongen hebt ontmoet en dat je hem graag wilt voorstellen aan hun.

niet doen. die jongen is 18 en jij bent 14/15.
omdat je vriendinnen ontmaagd zijn, moet jij dat dan ook?
ik zou eerst es kijken of hij open staat voor een relatie. dan weet je ook of het echte liefde is en of t dat alles wel waard is

http://ihatethewayyoueatcereal.files.wordpress.com/2009/11/comic_book_guy.jpg

Wat ben jij triest zeg, als je het om zo’n reden doet.

:grinning_face_with_smiling_eyes: