Verder dan zoenen

Ik heb sinds een week een vriend en het is echt een schat. Ik zelf heb nog maar met 1 jongen gezoend en daarmee houd mijn ervaring ook op. Hij daarentegen heeft al veel meer gedaan en is er dus ook vertrouwder mee. Gister en eergister sliepen we samen en hij ging al een beetje verder dan zoenen. Hij raakte zeg maar m’n kont aan en m’n borsten en gister heeft hij me ook gevingerd. Ik vond het heerlijk, daar niet van. Maar ik weet nu niet zo goed meer wat ik moet doen. Het enigste wat ik met hem heb gedaan is onder zijn shirt z’n rug strelen. Maar ik weet niet zo goed wat ik verder nog kan doen. Het is niet dat hij er naar vraagt, dat hij wil dat ik verder ga, maar weet iemand iets? Ik wil namelijk niet meteen naar z’n dinges grijpen als je begrijpt wat ik bedoel :wink:

Dat probleem had ik eerst ook. Probeer te ontspannen, daar draait het eigenlijk om. Als je je ontspant gaat het waarschijnlijk vanzelf. Doe alleen iets waar je zin in hebt, dat werkt het beste!

Maar waar zou ik hem dan zeg maar kunnen aanraken? Z’n kont ofzo?

Geef in ieder geval ook aan dat je niet zo goed weet wat je moet doen, maar dat je het wel wilt! Hij zal gerust aanwijzingen geven. En inderdaad wat al is gezegd… ontspannen!

Zoiets moet vanzelf gaan. Je moet niet bij jezelf moeten gaan nadenken waar je hem zou moeten gaan aanraken. Dat zorgt er alleen maar voor dat het geforceerd overkomt. Ontspannen en dan gaat het vanzelf.

En ik weet niet hoe oud je bent. En misschien ben ik wat ‘ouderwets’, maar binnen een week al seksuele handelingen en dergelijk? Hmm.

Onderbuik? Is spannend, maar je ‘bespringt’ hem niet meteen, als je snapt wat ik bedoel.

Ik ben 16, maar ik ken hem al langer. Hij was zeg maar 5 jaar mijn beste vriend. Dus we hoefden elkaar niet meer echt te leren kennen als je het zo kunt zeggen :wink:
Moet ik persoonlijk zeggen dat ik het ook niet verwacht had dat het zo snel ging hoor, maar toen het eenmaal gebeurde had ik wel zoiets van: oké, dit is wel fijn :wink:

Gewoon een beetje strelen, misschien ook terloops zeggen dat je nog geen ervaring hebt.

@ OnMyOne: Nee oké, just checking =)
Niet dat je dingen gaat doen, omdat je het idee hebt dat het van je verwacht wordt.
Maar zoals ik al zei: Just relax, dan komt het vanzelf allemaal goed.

Misschien kun je hem spiegelen? Doe hetzelfde als wat hij bij jou doet. (let natuurlijk wel op dat je niet álles nadoet; dat komt erg raar over)

Ja, dat weet hij wel :stuck_out_tongue:
Omdat het een hele goede vriend van me is geweest, weet hij wel dat ik alleen nog maar met 1 iemand heb gezoend x]

Dat zal ik proberen :wink:

Het is eigenlijk heel simpel, gewoon met je handen zijn lichaam een beetje verkennen. Strelen, kriebelen. Ga met je handen vanuit zijn nek over zijn borst naar zijn heupen en vervolgens naar zijn billen (hele routebeschrijving :relieved: )
Over zijn borst strelen, beetje je nagels gebruiken. Bovenbenen zijn ook een goede plek.

+ Overal kusjes geven, nek, borst, buik.

Ik heb geen reacties gelezen verder, maar jij zegt dat je hem dus niet gelijk wil trekken. Maar waarom? Bang voor zijn reactie? In dat geval hoef je niet bang te zijn, want als een jongen dat bij jou doet dan vind hij het bijna altijd goed dat je dat terug doet. En je moet gewoon grijpen naar wat jij wilt :grinning:

haha *jaloersheid* je hebt pas net een week en je mag al blijven slapen. ik heb al een half jaar en t mag nog steeds niet >.<

nek,armen

een week? okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…

nou hij greep toch ook direct naar jou dinges, (haha), dus waarom jij niet bij hem?
daar is vast op uit.

Sorry maar ik vind het een onzin dat mensen zeggen ‘een week, beetje vroeg…’
maar in dit geval kennen ze elkaar al 5 jaar, dus wat is dan een week?

Heel erg bedankt iedereen :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het wel gaat lukken :wink:

En idd, ik ken hem al 5 jaar. Maarja. :slightly_smiling_face:

hmm ik heb eigelijk hetzelfde alleen ik ga 1.5 maand nu ongeveer maar ben wel evenver zegmaar.
maar wat ik altijd doe is hem kriebelen op zn rug, vind die heel lekker haha en kusjes/halve zuigzoenen geven in zn nek, op zn borst.
dan kun je zelf kiezen hoe ver je naar beneden wil zegmaar en het is voor hem denk ik ook heel fijn hih

en verder gewoon genieten ahah :slightly_smiling_face: