Verbroken vriendschap?

Het is een best lang verhaal…

Ik ken nu al een tijdje een hele aardige jongen, ik noem hem even K.
eerst vond ik K niet meer dan aardig, een vriendin van mij vind K erg leuk, en ik heb dus tegen haar vorige week gezegt dat ik wel wat zou regelen, nou hebben K en ik dezelfde vriendengroep, en we gingen met ze allen deze week elkeavond wel wat leuks doen, filmpjes kijken, van alles… en daardoor heb ik K deze week heel goed leren kennen, en begon hem toch meer dan aardig te vinden, en nu hebben K en ik sinds vandaag wat. maar die vriendin van mij, voelt zich nu heel erg belazert, wat ik erg goed snap… want goed ik loop nu met haar Crush… K heeft me gerustgesteld, hij zou haar al meederde keren hebben vertelt dat hij haar niet zag zitten. morgen zie ik haar weer, ik heb geen idee hoe ze gaat reageren. wat moet ik doen?

Alvast bedankt!

Eerlijk tegen haar zijn? Dat je hem heel erg leuk vind en dat het wederzijds is en dat het je heel erg spijt enzovoort.

wát een naaistreek van je. sorry, kan het niet anders verwoorden!
zoiets doe je gewoon niet.

Hmm, aangezien hij haar toch niks vond, en jullie elkaar wel snap ik de situatie.

Maar wel kut voor je vriendin, dus het proberen héel erg goed te maken.

Wat een kutwijf ben je… Ondanks die K. niks voor haar voelde belazer jij je vriendin toch niet… ik snap best dat zij dan geen vrienden meer met je wilt zijn.

Ik heb ongeveer in dezelfde situatie gezeten…
Toen had ik niks verteld tegen mijn vriendin, ik had het verzwegen. Dat was bijna een jaar geleden gebeurd en volgens mij is ze er nog steeds een beetje boos om… Dus heb achteraf spijt dat ik niks gezegd had.
Ik zou het dus aan haar vertellen als ik jou was.

gadver dat doe je toch niet. ik zou je echt op je bek slaan

Ik snap niet dat sommige hier zeggen dat je kut wijf ben blablabla maar goeed

ot;
Je kan je gevoelens niet tegen gaan. Zij ook niet. Maar hij heeft voor jou gekozen nu dus moet zij zich er bij neer leggen. Wel zal ik als ik jou was vertellen hoe het is gekomen enzo. Als ze echt een goede vriendin is heb ze er wel begrip voor.

Dan snap Je niet wat vriendschap is. En ja ik zeg er wat op omdat ik kutwijf zei. Als een vriendin een jongen leuk vind dan ga je daar niet mee klaar.

Tsja… niks aan te doen
je kan haar zeggen dat je heel erg spijt hebt, maar meer niet x]

zoo een beetje rustig aan man… iedereen maakt fouten, ze zit fout ja. Waarom noem je haar meteen een kutwijf. je kent haar niet eens. Zeg dan eerder; ik vind het echt stom wat je hebt gedaan, of iets in die richting.

dat is best een beetje lullig.
je moet die vriendin vragen of ze ermee kan leven en dat jullie vriendinnen kunnen blijven, ik betwijfel het maar laat het maar an haar over.

Ik snap beide situaties, maar het zal wel weer beter gaan als ze um niet zo leuk meer vindt. dan is het meer ‘waarom heb ik me zo druk gemaakt om die jongen?’

wat een kutstreek van je.
ik zou je als een blok laten vallen en ook nog eens in elkaar slaan.

hahahahahahahah :stuck_out_tongue: Nou dan vond ik mijn reactie met kutwijf nog normaal

(bedoel dit grappig)

wooooth
agressieve mensen hier…

Wie heeft chris rock gekeken gister?
Hij maakte een grapje over mannen en vrouwen
hij zei
als mijn maat een vriendin heeft die onwijs lekker is dan denk ik “Ik wil zo’n soort vrouw”
als de vriendin van een vrouw een onwijs lekkere vent heeft denkt ze “Ik wil hem”
iets in die richting zei hij

komt er op neer dat er verdomme meer mannen zijn. maar dat niet elke vrouw dat inziet x]
je had niet per se iets met hem moeten nemen, dat is een kutstreek van je
maar aan de andere kant kan je vriendin ook gewoon verder
je gaat je vriendschap toch niet verneuken om een jongen :pensive:?

Haha die had ik gezien ja!!! SO TRUE!!!
Wat ik en Kaasbaard bedoelen na het zien van Chris Rock is: Go find your own man!!! Al was het niks geworden tussen je vriendin en je (nu) vriendje, dan gun je het haar toch om het te proberen? Je brengt haar op een heel dwaalspoor en gaat dan vervolgens weer A zingen ipv B…
En ik denk ook bij mezelf: waar blijft jouw moraal/fatsoen?
Je stelt je eigen belang voorop ondanks dat zij er niks aan kan doen.
Er zijn nog tig jongens die rondlopen en die je leuk zou kunnen vinden maar blijkbaar heerst er tussen meiden altijd zo een concurrentiestrijd om dezelfde jongen! En om eerlijk te zijn denk ik dat jij hem pas weer leuk begon te vinden nadat zij vertelde dat ze hem leuk vond. Jij hebt gewoon van dat claimgedrag.
Je bent gwoon zo’n ‘vriendinnetje’ wat moet hebben wat een ander vriendinnetje ook heeft.
Sjeetje man dat een mens zo laag kan zinken.
Iig succes dermee en khoop dat ze maar niet je stoel plotseling verschuift in de les voor je! Of je vakjes van je tas dichtlijmt :slightly_smiling_face:

Ja het was een kutstreek en die quote van Chris Rock klopt idd wel. Maarja, het is nu gebeurd en stel je zou dus hem nu laten vallen is er nog grote kans dat zij geen vriendinnen meer wil zijn. Je hebt nu je vriendschap opgeoffert en verpest voor een jongen die je nog niet lang kent (want je zegt dat je hem pas een week ‘Goed’ kent). Ik hoop voor je dat ze evengoed nog vrienden zou willen blijven als jij iets met hem hebt, maar als ik haar was zou ik dat noooit meer willen.

rot voor je vriendin.
ik zou met haar praten en het goedmaken. de situatie uitleggen.
meer kan je niet doen?

hahahahaha, woow.
agree :wink: