Verbrand!

hee meiden, ik heb gisteren de hele dag aan een meer gelegen en hoewel ik me wel had ingesmeerd met zonnebrand ben ik echt ontzettend verbrand! mn buik, hals en gezicht zijn echt knalrood…

aangezien ik nog nooit eerder zo verbrand ben geweest vroeg ik me af of jullie tips hebben hoe ik deze delen kan verzorgen zodat het rode snel wegtrekt.

en weet iemand misschien hoelang het ongeveer duurt voordat je gaat vervellen of dat het rood in bruin verandert?

o ja, ik heb trouwens ook een zonnebril opgehad, niet zo slim, aangezien ik nu dus heel duidelijk de vorm van mijn bril op mn gezicht heb staan… weet iemand hoe ik mn gezicht wat egaler kan krijgen zodat die bril in ieder geval niet meer opvalt?

alvast bedankt xxx

Zelf nog nooit verbrand, maar ik hoorde veel verhalen over yoghurt opsmeren. Ik denk omdat dit je lichaam afkoelt na het verbranden. Het kan misschien vervellen voorkomen.

Wel vervelend xD Ik weet niet goed hoe je de strepen weg kan krijgen. Ik denk scrubben en misschien die zelfbruiner van Dove op de lichte plekken? Dat stukje lijkt me wel heel moeilijk…

Ik zou gewoon heel goed smeren met after sun! Het is ook fijn voor je huid als je je after sun in de koelkast zet, dan voelt ie lekker fris aan.

Misschien een after sun voor je verbrande plekken?

• dubbel

Aftersun gebruiken! Op vakantie was ik ook erg verbrand op verschillende plekken, op mijn gezicht was alleen mijn voorhoofd verbrand en dat werd gelukkig weer heel snel dezelfde kleur als de rest van mijn gezicht, dus ik zou er verder niet te veel aan doen!

Veeeeel aftersun! Dan word je mooi bruin en gaat het niet vervellen. Mijn hoofdhuid (onder mijn haar) is verbrand en ik kan niet eens mijn haar wassen zonder pijn, als iemand daar tips voor heeft :'D

Komkommers erop en aftersun.

Google?

Veel aftersun gebruiken! Je bruine kleur blijft langer en je verbrand heid gaat sneller weg

haha oke, de aftersun ga ik meteen erop doen! bedankt allemaal.

iemand nog tips over hoe ik die ‘bril’ weg kan krijgen uit mn gezicht? =’)

Zoals iedereens zegt, aftersun gebruiken. Ik zou ook heel veel water drinken want je bent waarschijnlijk uitgedroogd door de zon, je huid moet dus hydrateren.

Ik heb op dit moment ook een hoofd zo rood als een tomaat :")

Oh ik ging ervanuit dat je geen aftersun had xD
Waarom heb je dat sowieso niet gedaan? Dat moet je eigenlijk altijd doen na het zonnen.

Aloë kan ook wat helpen, denk ik.

karne melk helpt heel erg goed.dat verkoeld het en trekt het rode eruit het nadeel is wel het stinkt vreselijk maar verder kan je er plakjes komkommer op leggen tegen verkoeling en steeds insmeren met aftersun het beste helpt 1 met aloë vera kan je wel bij de action krijgen.succes

aloë vera werkt heel goed, de kruidvat heeft een aftersun met aloëvera. verder raad ik je aan geen nivea after sun te kopen, want die ruikt naar mannendeo :slightly_smiling_face:. en ja bijwerken met make up zoals hierboven genoemd.

Een thee badje!!! Thee verzacht de hui en er zit iets in wat goed is voor eeen verbrande huid!