heb al eerder een topic geopend : geheime relatie, maar daar kreeg ik niet zo veel reacties op.
ik heb echt advies nodig of gwn even een zetje in de rug. lees dit verhaal please
ik heb nu een jaar met mijn vriendje. mijn ouders zijn christelijk en accepteren hem niet omdat hij ten eerste niet van onze kerk is en ik ben 16, te jong dus.
we hebben onze relatie 2 maanden geheim kunnen houden voor mijn ouders.
maar mijn vader heeft mijn dagboek gelezen en dus gezien dat ik met hem verkering heb.
mijn mobiel is 2 maanden afgepakt geweest en 4 maanden huisarrest.
ik moest naar de pastor van de kerk en daar zeggen wat ik had gedaan en mocht geen contact meer met die jongen. tuurlijk had ik die nog wel en na een tijdje is het uitgegaan door alle druk die er op ons gelegd werd. het is 2 weken uitgeweest en ging toch weer aan. mijn zusje heeft mijn ouders gewaarschuwd en ik kreeg een super grote preek en mijn vader schreeuwde tegen mij. ik ben gevlucht naar mijn werk waar ik kon praten met mijn baas en die mij vrij gaf op voorwaarde dat ik niet zou weglopen van huis.
er zijn nog veel meer dingen voorgevallen. het is te lang om allemaal hier opteschrijven.
mijn vader heeft zoveel dingen gezegd die me pijn doen. dat ik beter dood had kunnen zijn, ik een hoer ben dat soort dingen.
wat moet ik doen?! het negeren, of mijn relatie verbreken