verboden (?) liefde!

Heey,
ik heb een probleem… en ik durf het niet echt aan iemand te vertellen in het echt.
ik was deze week op vakantie met mijn oom, tante, neefje, ouders en broertje. Het was heel gezellig, vooral met mijn neefje die ik voor deze vakantie nog nooit echt goed had gesproken ofzo. Maar deze vakantie leerde ik hem echt kennen en… nu ben ik verliefd! :blush:
ik weet bijna zeker dat hij mij ook leuk vind, hij knuffelt me de hele tijd, wil overal met me heen, als we lopen slaat hij zijn arm om me heen en we hebben een paar keer in bed liggen knuffelen. ook zei ik: ‘als je mijn neefje niet was geweest, dan was je nu mijn vriendje geweest.’ en toen zei hij: ‘sowieso was je dan nu mijn vriendinnetje geweest.’
Ik weet niet echt wat ik moet doen… moet ik proberen om erachter te komen of hij mij ook echt leuk vind, en zo ja, moet ik dan iets met hem beginnen?
Help me, please!
xxx

HET IS JE NEEFJE.

Misschien kan hij het ook gewoon vriendschappelijk bedoelen? :3
Zo van Neefje x Nichtje. :'D
Ik denk eerlijk gezegd niet dat jullie familie het gaat goedkeuren, maar je kunt het altijd proberen…

Incest much?
Lijkt me niet een strak plan.

Dudeeee

http://media.tumblr.com/tumblr_lor4cd2o7b1qgeckf.gif

als je het met je neefje aanlegt ben je echt wanhopig.

-__________-

Het is je neefje dude! :nauseated_face:

Hoe oud zijn jullie trouwens?
Ik denk nog niet zo heel oud, dus kunnen jullie elkaar misschien wel ‘leuk’ vinden of leuk denken te vinden, maar niet op die manier.
Gewoon vriendschappelijk, en als familie.

kijk als je hem echt leuk vind dan moet je je niet tegen laten houden vanwege het feit dat hij je neefje is. alleen zal het wel erg ongemakkelijk worden als je wel wat met hem krijgt. vanwege familie enzo.

misselijkmakend-

Voor de mensen die zeggen: hij is je neefje! wooww dude what the fuck meen je dat? daarom start ik toch deze topic xD
ik ben 15 en hij is 13 (en 1.5 jaar ouder ook nog eens). Idd is de reactie van familie etc. wel een probleem…

^ dat is incest, dan spoor je toch net ehh. En op je profiel staat dat je 14 bent, dus ik denk niet dat dit echt is :wink:

Ieh.

Je bent niet de enige die opeens gevoelens krijgt voor haar neef(je).
Maar meestal gaat dit ook weer snel over. Het heeft ook te maken met het feit dat jullie allebei wel weten dat dit niet kan en ook niet kan werken. Koester een mooie vriendschap maar houd je in… Dat is gewoon het beste ;-)… En er lopen voor jou genoeg leuke niet familie gerelateerde jongens rondt :-). Wees verstandig. jullie allebei :wink:

Ik denk niet dat ‘ze’, als ze een relatie krijgen iets op seksueel gebied gaan doen, dus incest kun je het niet noemen.

Tja, het is moeilijk om je er over heen te zetten, maar hij denkt waar schijnlijk dat jij met vriendje gewoon een normale vriend bedoeld, een maatje. Probeer het gewoon gezellig met hem te hebben en ga met vriendinnen shoppen enzo, zoek andere leuke jongens, want ik denk niet dat je neefje het echt op de liefde met jou heeft gemunt, zeker niet als hij 13 is.

Oohh , je bent een pedofiel! :grinning:
Ziek.

Dat hij twee jaar jonger is maakt haar nog geen pedofiel. :’)