Verboden Liefde

Beste meiden,
Mijn naam is Renee Lamboo. Ik ben journalist voor meidenblad CosmoGIRL! Hiervoor zijn we bezig met een groot artikel over verboden liefdes. Hierin willen we twee meiden interviewen die zo’n verboden liefde hebben (gehad). Dus ben je verliefd op je leraar, het vriendje van je BFF, op een jongen die je ouders niet zien zitten of een andere verboden jongens, en wil je daar (anoniem ) over vertellen? Mail me dan op reneelamboo@hotmail.com
Ik hoop van jullie te horen!
Groeten,
Renee Lamboo

Nee, ik kan je niet helpen.
Up voor jou.

Nee gelukkig heb ik dat niet
alsof liefde nog niet moeilijk genoeg is.

UP.

Ik heb ooit een artikel in zo’n soort blad gelezen dat gewoonweg geniaal was =’]

“Beste […],
Ik heb een zus en ze is echt heel erg mooi en heel veel jongens vinden haar leuk, maar zelf valt ze op lantarenpalen. En ze kiest altijd lantarenpalen boven jongens en zoent er ook mee. Waarom doet ze dat?”

Iets in die richting :’)

OT: geen last van.

ik heb wel een keer in zo’n soort situatie gezeten.
ik was een half jaar bezig met een marokkaanse jongen terwijl mijn ouders dat absoluut niet wouden.
mijn moeder is er toen wel achter gekome en toen ze hem ontmoete vond ze het niet meer erg, maar mijn vader weet het nog steeds niet en daar wil ik het bij houden ;p

ben trouwens nu niet meer echt met hem bezig ofzo

haha geen last meer van,
ik heb ooit in zo’n situatie gezeten, ik had een major crush op een leraar, en ik probeerde het een vriendin te vertellen (omdat ik haar wel vertrouw) maar ik vond het gewoon echt te lachwekkend dat ik in die situatie zat dat ik het nieteens kón vertellen. elke keer als ik het wilde zeggen schoot ik weer in de lach.

Ben ik de enige die het vreemd vind dat meiden op een niet cosmogirl gerelateerd forum benaderd worden, ipv via een oproepje op de cosmogirl site zelf?

En dat dit meisje een hotmailadres heeft ipv een cosmogirl adres?

totally agree.

Nee je bent niet de enige. Ik vraag me alleen wel af wat ze dan met die informatie wilt gaan doen en waarom ze het via een fake account moet vragen.

Mensen geilen op de raarste dingen…

:’)

haha

OT: elke relatie of verliefdheid die ik nu zou hebben is verboden. ik mag van mn ouders gwn geen vriend voor mn menopauze. oké ik overdijf nogal :stuck_out_tongue:

menopauze.

sorry.

Nee idd, merkte ik ook…