Verboden liefde

Hoi allemaal,
Ik ben verliefd geworden op de vader van een van mijn leerlingen. Ik werk als vrijwilliger in een kleuterklas en daar liep ik hem tegen het lijf. Ik ben bijna 17 en hij is 39. Ik weet echt niet wat ik ermee moet. Hij kijkt altijd naar me als hij afscheid neemt van zijn zoontje. Laatst was het de verjaardag van het jongetje en tijdens het uitdelen kwam hij heel dicht tegen me staan en begon met me te praten over het eten wat een ander kindje bij had. Ik vond het raar dat hij over zo iets onzinnigs naar me toe kwam. Ik krijg het gevoel dat hij mij ook wel een beetje ziet zitten. Maar alleen al het leeftijdsverschil zou ons in de problemen brengen. En daarnaast weet ik niet eens zeker of hij me leuk vind. Ik kan het gevoel niet meer wegdrukken, ben helemaal in de wolken. Ik zit er heel erg mee en weet me echt geen raad…

Niks mee doen. Misschien is hij wel getrouwd en jij bent nog minderjarig.

Ik zou er niks mee doen. Het leeftijdsverschil is vrij groot en bovendien ben jij nog minderjarig.

Volgens mij had jij kort geleden nog een topic aangemaakt over je achterbuurjongen waar je verliefd op was ofzoiets? Hoe is dat afgelopen?

Waarschijnlijk kijk je meer tegen hem op dan dat je echt verliefd bent. Als je dit laat voor wat het is, waait het vanzelf over.

Ben je verliefd? of ben je verliefd op de aandacht die je krijgt?

:wink:

Ik zou er niks mee doen… ik snap dat je niet kan kiezen op wie je verliefd wordt maar dit zou best ongepast zijn. Misschien is hij inderdaad getrouwd of heeft hij een vriendin. Maar buiten dat zitten jullie ook in hele verschillende fases van jullie leven.

Je bent 16… 16!!!
Je bent een meisje. Een puber. Een scholiere. Je moet je diploma nog halen. Hij is een vader en tegen de tijd dat jij klaar bent om moeder te worden, is dat kindje waar je voor zorgt misschien ook al een 16 jarige vrijwilliger/vrijwilligster die een oogje krijgt op iemand van ruim 2x zo oud.
Hij had je vader kunnen zijn!
Laat het even op de vrije loop maar doe er niets mee.
Uiteindelijk vind je echt wel iemand van (ongeveer) je eigen leeftijd.

En als deze liefde net zo snel voorbij gaat als deze

zal het best meevallen

Ja ik wil het er ook heel graag bij laten, maar dat is nogal moeilijk omdat mijn ‘gevoel’ hevig brand. Ik zou de verliefdheid heel graag stop zetten. Maar weet ook niet zo goed hoe…?!

Dat andere bericht is inderdaad niet lang geleden geplaatst. Heel stom van me dat ik er niet bij heb gezet dat ik dit account deel met iemand. Het andere bericht is van haar. Niet van mij!! Ik ben btw. al geslaagd, maar dat heeft er niks mee te maken :blush:

Dit, en het had je vader kunnen zijn. Het is heel lastig om zo’n gevoel te onderdrukken, dat heeft tijd nodig. Probeer hem te vermijden als je hem ziet (als dat mogelijk is) en misschien helpt het om er met een vriendin over te praten. Bij mij helpt dat in elk geval wel als ik me zo voel :slightly_smiling_face:

Je kunt de verliefdheid inderdaad niet stoppen, maar je kunt wel de keuze maken om er simpelweg niks mee te doen. Ik bedoel, zie je het al voor je, over 28 jaar gaat hij met pensioen en dan ben jij nog maar 44.

misschien is die enkel een hele aardige vader en benieuwd naar ver wie zn zoontje thuis praat :wink:

Ik denk dat je nog niet echt van liefde kan spreken.

Ja tuurlijk joh!
Je bent gewoon een meisje van 16 dat op alles met een piemel en lieve woordjes verliefd wordt.
BTW, je weet dat sommige mensen hier kunnen zien of er door twee mensen gebruik wordt gemaakt van dit account?
Leugens kan je beter voor je houden hier weet je…

Je bent minderjarig… Schei toch uit!