Hallo iedereen,
Eerst wil ik even zeggen: sorry als hier al een topic van is, maar dan heb ik het niet gevonden en mag dit gerust weer weg!
Ik zit ergens mee en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen… Ik ben namelijk verliefd, maar ik ben verliefd op de ex van een vriendin van mij. De jongen en ik hebben ooit al eens iets gehad, nadat hij een relatie had gehad met een vriendin van mij (zij heeft het gedaan gemaakt), maar die relatie is snel stopgezet omdat het gewoon niet goed voelde en ik natuurlijk gewoon vrienden met mijn vriendin wou blijven. Normaal gingen we er samen met mn vriendin over babbelen maar dat is nooit gebeurd omdat ik het toen sneller gedaan had gemaakt.
Ik heb toen een tijdje geen contact gehad met die jongen. Maar we zijn nu al terug een tijdje weer aan het sms’en en stilletjes aan beginnen mijn gevoelens terug te komen, vrees ik… Ik weet hierbij niet echt wat ik moet doen.
Als heel onze vriendengroep met elkaar praat gaat het allemaal goed (incl mijn vriendin en de jongen) en ik kan ook alleen met hem praten ofzo, nergens problemen… Allemaal gewoon oké voor iedereen.
Nu lijkt het erop dat die vriendin een ander lief zal krijgen (nog pril), zij wilt er namelijk nog niet aan toegeven, maar iedereen denkt dat het wel wat zal worden (met een andere jongen dus niet met de persoon waar ik gevoelens voor heb).
Met die vriendin kom ik nu wel beter overeen dan voordat ik met die jongen had.
Mijn probleem is dus eigenlijk dat ik niet weet wat ik moet doen met mijn gevoelens voor de jongen… Kunnen jullie mij helpen?
Groetjes, 1D-lover