Verboden liefde..

Lieve meiden,

Ik zit ontzettend in de knoei… ik zal mijn verhaal uitleggen.

Ik ben uit mijn ouderlijk huis gezet en kwam vervolgens in een pleeggezin bij mijn beste vriend. We vonden elkaar altijd al ontzettend leuk… nu ben ik daar al een tijdje weg. Helaas mogen zijn ouders mij niet… Ze vinden dat ik niet goed genoeg voor hun zoon ben… ik hou zo ongelofelijk veel van hem. Hij is gedwongen om het met mij uittemaken. Dit was altijd hun doel en het is ze eindelijk gelukt… nu is alles van hem afgepakt en kan ik hem niet meer zien of spreken. We willen allebei samen zijn maar dit word ons onmogelijk gemaakt…

Ik ben echt zo radeloos… iemand een idee wat ik het beste kan doen? :frowning_face: :sob:

Xx

Hoe oud zijn jullie?

Hoe oud zijn jullie?

Ik denk dat er op dit moment weinig aan te doen is. Of je kan proberen om met zijn ouders te praten, weet je ook waarom ze je niet mogen?

Wij zijn allebei 18. Ze mogen mij niet omdat ze heel erg geobsedeerd op hun kinderen zijn en dus niet kunnen accepteren dat hij mij leuker vind dan hun…

Oh hm ik had eigenlijk verwacht dat jullie jonger waren. Ik denk dat er dan weinig anders opzit dan het uit je hoofd te zetten óf een gesprek aangaan met hen. Misschien helpt het niet maar dan heb je er wel iets aangedaan en kan je het misschien makkelijker van je afzetten? Tuurlijk gaat het nooit niet makkelijk worden want je bent verliefd op heb en houd van hem, maar tenzij hij tegen zijn ouders ingaat kan er weinig veranderen