verboden liefde

Verboden liefde de titel zegt het al.

Ik vind een jongen leuk, hij zat bij me in het examen jaar. Sinds de 3e klas hebben we al een zwak voor elkaar. We hebben het heel leuk samen ook al zien we elkaar niet vaak omdat het eigenlijks niet kan.
Mijn ouders vinden hem echt niet goed en zullen dat ook vast nooit vinden. Want in de derde klas gingen allemaal jongens uit mn klas ijsballen tegen ons raam aangooien en hij had toen een beetje een grote bek tegen mijn moeder. K snap ook best wel dat ze boos os maar ze verbiedme om met hem te gaan terwijl we elkaar echt leuk vinden en zo lang al maar ik weet nu wat moet doen moet ik het aan me moeder vertellen of nog even mee wachten tot dat we een relatie hebben van ong 4 maand fso? Helpp hij wil wel met me moeder praten over de dinen die er gebeurd zijn

En heeft hij nu wat beter gedrag?
Neem hem mee naar je huis en probeer zo te tonen aan je moeder dat hij veranderd is (als hij dat is, als hij dat niet is dan heb ik geen tips voor je)

Ik snap je moeder wel, ik zou ook niet zo’n snotaap als vriend voor mijn dochter willen.

Verder geen advies voor je, ik knap af op zulke jongens.

precies

Ik geef je moeder gelijk, ik accepteer echt geen grote bek van een snotaap, laat staan dat zo iemand iets met mijn dochter zou mogen hebben :")

Da hell. Hij doet onbeschoft tegen je moeder, hoe kun je zo’n jongen nou leuk vinden :’)

Laat hem praten met je moeder en z’n verantwoordelijkheid nemen voor wat hij gedaan heeft. Ik vind wel dat ie een tweede kans verdient als hij spijt heeft.

Maar hoezo pik jij het dat hij een grote mond heeft tegen je moeder?!
aso.

Gebeurd is gebeurd. Je moeder moet zich er overheen zetten en je mogelijke date kan zijn excuses aanbieden. Problem solved.