verboden iemand missen

aargh, ken je dat?

ik mis een oude hele goede vriend zó erg de laatste tijd :frowning_face:

maar toen ging hij me lastigvallen/stalken en met de dood bedreigen enzo (long long story :$) en toen ben ik naar de politie gegaan, die heeft m verboden nog contact met me te zoeken enzo

maar ooooooh wat mis ik onze gesprekken, what to do?

Hij viel je lastig en heeft je met de dood bedreigd?
Beseffen dat je alleen het goede van hem mist (hoop ik) en nooit meer contact met hem opnemen.

Waarom de hell mis je iemand die je met de dood heeft bedreigd…?

Snap dan niet zo goed dat je die persoon mist als je zelf naar de politie bent gestapt. Snap misschien ergens wel dat je het positieve mist, maar dat zou ik allang vergeten zijn als iemand mij bedreigt/lastig valt/stalkt :hammer:

ik mis ook alleen het goede van hem, en de ‘hij’ van voor al die shit.

Maar er is (tot nu toe) niemand die ik zo erg vertrouw als dat ik hem deed, en niemand die zoveel van me weet als hij wist

Zoek een nieuwe lieve vriend, die je niet stalkt en waar je wel mee kan praten?

Apart :’)

ikr :frowning_face:

Wow

‘’ Oh hij heeft me verkracht en bijna vermoord maar ik mis hem zo zou ik weer contact met hem zoeken :face_with_raised_eyebrow:? :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: ‘’

Sorry maar dit meen je toch niet, hij heeft je met de dood bedreigd en gestalkt, GEEN contact mee zoeken meid ECHT niet

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha okok, door die reactie snap ik opeens he-le-maal hoe dom ik bezig ben :bowing_man:

en dat was niet sarcastisch

nou daar ben ik blij om want anders zou ik me heel erg zorgen maken

HOPEEEE YOU GENIUSS :grinning_face_with_smiling_eyes:

-.-