Verassing

Hey iedereen,
Ik heb nu al zo’n 3 jaar lang een relatie.
Nu hij is bijna jarig en ik vroeg me af of jullie misschien ideeën hebben. Ik bedoel verassing op seksueel gebied.
Ik wil echt iets heel origineels maar ik weet niets. Alle ideeën zijn welkom hoe gekker hoe liever. Ik ben benieuwd wat jullie voor me in petto hebben x

Lapdance geven.

Goed dat idee nog meer ideeën zijn altijd welkom kben benieuwd.

Nieuw setje kopen met stay ups of stockings?
En dan naar de bios ofzo gaan en dan vertellen dat je dat aan hebt. En als jullie dan weer thuis zijn dan weet ie waarschijnlijk niet hoe snel hij je moet bespringen haha

Deze ideeën zijn echt leuk. Niet persoonlijk bedoeld maar ik wil echt iets heel raars en origineels.
Iets waarvan het overduidelijk is dat alle mannen het geweldig vinden.
Ik ben in zijn ogen vaak nogal verlegen.
Nu wil ik hem bewijzen dat ik ook een beest kan zijn met iets super. Deze ideeën vind ik ook bangelijk maar niet echt wat ik zoek ik hoop dat er nog ideetjes komen deze noteer ik alvast tx

nouja, mannen zijn nogal simpel meestal en als hij geen specefieke kinks ofzo heeft heeft het niet veel zin om zeg maar aan een trapeze te gaan hangen in je blote kont?
De dingen waar je meestal wel vanuit kan gaan dat het gewaardeerd wordt zijn gewoon de vrij ‘standaard’ dingen die al gezegd werden en verder ben jij de enige hier die je vriend kent dus weten wij veel waar hij into is? latex bodypaint, body worship, ageplay,… voor de een is dat great en de ander vindt dat compleet niks?

Bedankt :smirk:

^Hoezo niet? :stuck_out_tongue:

Mijn vriend vindt het bijvoorbeeld juist leuk als dingen wat onverwachts en nieuw zijn ipv “het gebruikelijke”

Geen verassing geven?? Das gewoon gemeen haha :joy:

Ik denk dat ze de spelfout aanwijst, aangezien het verrassing is.
Verassing is tot as maken…

^ Oh :cold_sweat: Girlscene laat me soms dom voelen op deze manier x)

Bedankt dat kan ik misschien wel eens proberen. Oh nee nu voel ik me dom haha :joy: :sweat_smile: